خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند:

هدف از طرح شهید «محمدی» تربیت مدیران آینده برای تمدن‌سازی و تداوم انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: مقام معظم رهبری به موضوع جوان و مسئولیت دادن به آنان تأکید ویژه‌ای دارند که قرار است این طرح شهید «محمدی» در راستای تربیت مدیران آینده برای تمدن‌سازی و تداوم انقلاب اسلامی کمک کنند.
کد خبر: ۹۱۴۱۷۳۷
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶

هدف از طرح شهید «محمدی» تربیت مدیران آینده برای تمدن‌سازی و تداوم انقلاب اسلامی استبه گزارش سرویس فرهنگیان خبرگزاری بسیج از نهاوند، سرهنگ حسن مرادی در نشست هماهنگی طرح شهید «بهنام محمدی» که با حضور رؤسای آموزش و پرورش نهاوند و خزل و مدیران مدارس مجری برگزار شد، ضمن تشکر از همکاری آموزش و پرورش و مدیران مدارس در اجرای این طرح اظهار داشت: از اهداف مهم این طرح ایجاد انس بیشتر دانش‌آموزان با خانواده و مساجد و تقویت مبانی اعتقادی و اخلاقی دانش‌آموزان و ارتقای سطح بینش سیاسی و اجتماعی آنها است.

وی گفت: این طرح حلقه اتصال خانواده، مسجد و مدرسه بوده که قرار است این حلقه اتصال با مسجد از طریق مدیران و سرگروه‌ها ایجاد شود.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند افزود: نقش مدیران در اجرای هرچه بهتر این طرح ‌در راستای تربیت نیروی جوان مومن انقلابی پای کار خیلی مهم است و می‌تواند زمینه را برای همکاری سرگروه ها ایجاد کند.

وی در ادامه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب اشاره و تصریح کرد: مقام معظم رهبری به موضوع جوان و مسئولیت دادن به آنان تأکید ویژه‌ای دارند که قرار است این طرح شهید «محمدی» در راستای تربیت مدیران آینده برای تمدن‌سازی و تداوم انقلاب اسلامی کمک کنند.

در ادامه این جلسه رؤسای آموزش و پرورش نهاوند و خزل با تأکید بر اهمیت و اثربخشی طرح شهید «بهنام محمدی» تصریح کردند که آموزش و پرورش در راستای اجرای هرچه بهتر این طرح آمادگی دارد و در این راه از هیچ کمکی دریغ نخواهند کرد.

 

ارسال نظرات