فرمانده سپاه دهگلان در مراسم گرامیداشت سالروز آزادی خرمشهر گفت:فتح خرمشهر از افتخارات ایران اسلامی دردوران دفاع مقدس است.
کد خبر: ۹۱۴۱۷۶۳
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، مراسم گرامیداشت سالروز آزادی فتح خرمشهر با حضور مردم و مسئولان در مسجد حضرت محمد رسول الله دهگلان برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ پاسدار محمد امانی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه دهگلان با اشاره به فرهنگ دفاع مقدس بیان داشت: دوران دفاع مقدس یکی از پر افتخار‌ترین دوران زرین تاریخ انقلاب اسلامی و شاید تاریخ ایران به شمار می‌رود.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس به اذعان کار شناسان، جنگ تحمیلی عراق علیه ایران یکی از بزرگترین جنگ‌ها در طول تاریخ از نظر وسعت و قدرت به شمار می‌رود.

فرمانده سپاه دهگلان اظهار داشت: افتخار دوران دفاع مقدس برای ایران اسلامی از این نظر حائز اهمیت است که زمانی کشورمان از ۳ جبهه توسط رژیم بعث عراق و ایادی استکبار مورد تهاجم قرار گرفت و درطول مدت جنگ ۸ ساله با دفاع قهرمانانه و شجاعانه غیور مردان، دشمن نتوانست یک وجب از خاک کشورمان را تصاحب نماید.

فرمانده سپاه دهگلان در ادامه با اشاره به گرامیداشت سالروز فتح آزادی خرمشهر گفت: حماسه بزرگ فتح خرمشهر یکی از افتخارات جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه سوم خرداد روز مقاومت، ایثار و پیروزی است اظهار داشت: در چنین روزی پیروزی بزرگی نصیب رزمندگان اسلام شد که امام خمینی (ره) فرمودند: فتح خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ ۸ ساله جنگ تحمیلی بود و در فتح خرمشهر خط بطلانی بر تمام پندار‌هایی کشیده شد که فکر می‌کردند می‌توانند با نظام جمهوری اسلامی مبارزه و این انقلاب را سرنگون کنند

فرمانده سپاه دهگلان گفت: بی شک آزادی خرمشهر را باید مرهون تلاش و استقامت انسان‌های خود باور و خدا محوری دانست که پیام آزادی و آزادگی را فریاد کشیدند و در لبیک به رهبر و مقتدای خویش داستان عشق و دلدادگی به ولایت را ماندگار نمودند.

امانی تصریح کرد: فتح خرمشهر، فتح خاک نیست، بلکه فتح ارزشهاست و ایستادگی و مقاومت و وحدت کلمه رمز پیروزی این عملیات غرور آفرین بود.

وی در ادامه گفت: پیام این روز بزرگ این است که در هر برهه از زمان با اتکا به خداوند متعال و ایستادگی و مقاومت در برابر فشار‌ها و مشکلات و وحدت و همبستگی می‌توان کار‌های بزرگی را رقم زد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات