خبرهای داغ:
سرهنگ حق وردی لو گفت: در شرایط کنونی که دشمن تحرکاتی در منطقه دارد، می بینیم که برخی از مسئولان بر طبل مذاکره می زنند و دلشان لرزیده است.به مسئولان توصیه می کنیم که کوتاه نیایند و در مقابل دشمن محکم بایستند.
کد خبر: ۹۱۴۱۷۷۵
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸

سرهنگ ابراهیم حق وردی جانشین فرماندهی سپاه امام علی (ع) تاکستان در سخنران پیش از نماز جمعه این هفته شهر ضیاآباد گفت: خرمشهر در 31 شهریور سال 1359 مورد تجاوز دشمن بعثی قرار گرفت و پس از 34 روز مقاومت دلیرانه‌ی مردم و رزمندگان، به اشغال نیروهای متجاوز در‌آمد و به مدت 20 ماه در اشغال آنها بود.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران در طول عمر با برکت خویش همواره نشیب و فرازهای بسیاری را تجربه کرده است و بحمدالله در سال های ابتدای انقلاب با رهبری های پیامبرگونه امام راحل(ره) و پس از ایشان با فرامین مدبرانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و هوشیاری و پشتیبانی آحاد امت اسلامی، همه ی آزمون های سخت و حساس را با سربلندی و پیروزی پشت سر نهاده است.

سرهنگ حق وردی گفت: فتح خرمشهر به قدری مهم و با عظمت بود که صدام گفته بود که اگر ایرانی ها خرمشهر را پس بگیرند، کلید بصره را به آنها خوام داد .

وی تاکید کرد: فتح خرمشهر با آموخت که اگر مسئولان در جایی جا زدند و کوتاهی کردند ، مردم همواره در حفظ و حراست از انقلاب و میهن خویش مقاوم و محکم ایستاده اند.فتح خرمشهر به ما آموخت که اگر ما دین خدا را یاری کردیم، خداوند نیز ما در میدان های مختلف یاری خواهد کرد.

این مسوول اضافه کرد: در شرایط کنونی که دشمن تحرکاتی در منطقه دارد، می بینیم که برخی از مسئولان بر طبل مذاکره می زنند و دلشان لرزیده است.به مسئولان توصیه می کنیم که کوتاه نیایند و در مقابل دشمن محکم بایستند.

سرهنگ حق وردی در پایان گفت: ما امتحان خود را در 8 سال دفاع مقدس پس داده ایم و نشان داده ایم که ما مرد جنگ و روزهای سخت هستیم. ما آغازگر جنگ نخواهیم بود، ولی اگر جنگی اتفاق بیافتد جانانه در مقابل دشمن خواهیم ایستاد و گوش به فرمان رهبر عزیزمان تا پای جان هستیم.

7001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها