خبرهای داغ:
شیخ حسنی خبر داد:

اعزام ۸۰۰ زائر قزوینی به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)

فرمانده سپاه قزوین گفت: عصر روز ۱۴خردادماه حدود۸۰۰ نفر به مرقد امام راحل اعزام می‌شوند و مانند سال‌های گذشته از اتوبوس‌های بین شهری برای این اعزام استفاده می‌کنیم.
کد خبر: ۹۱۴۱۸۰۲
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، شیخ‌حسنی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین در جلسه برنامه‌ریزی برای مراسم راهپیمایی روز قدس و سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) که ظهر امروز در فرمانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان با سالگرد ارتحال امام راحل بحث اعزام زایران به مرقد امام خمینی(ره) عصر روز ارتحال انجام می‌شود.

وی افزود: بر این اساس عصر روز ۱۴خردادماه حدود۸۰۰ نفر به مرقد امام راحل اعزام می‌شوند و مانند سال‌های گذشته از اتوبوس‌های بین شهری برای این اعزام استفاده می‌کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه قزوین اضافه کرد: نگاه ما در نظام جمهوری اسلامی ایران باید این باشد که منویات رهبری را تا جایی که می‌توانیم، اجرایی کنیم.

شیخ‌حسنی ادامه داد: بندهایی که رهبری در گام دوم انقلاب بیان کردند باید برای نسل جوان تبیین شود که یکی از راهکارها برای تحقق این مهم برگزاری مسابقه با محتوای بیانیه گام دوم انقلاب است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین نیز در این جلسه گفت: همه باید برحسب وظیفه پای کار بیاییم زیرا هر چه داریم از وجود امام راحل داریم.

حجت‌الاسلام حسینی عنوان کرد: راهپیمایی روز قدس هم بسیار حایزاهمیت است بنابراین باید با فضاسازی مناسب مردم را برای حضور در این راهپیمایی ترغیب کنیم‌.

وی تصریح کرد: برپایی مسابقات فرهنگی با موضوع نماز، اجرای برنامه شعرخوانی، نصب بنرهای متناسب با سالروز ارتخال امام و روز قدس و مکاتبه با نشریات استان برای دعوت از مردم به منظور حضور در راهپیمایی از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده برای مراسم‌های مذکور است.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین نیز در این جلسه اظهار کرد: برگزاری مراسم‌های روز قدس و سالروز ارتحال امام نیاز به امکاناتی دارد که تمام دستگاه‌های اجرایی باید برای فراهم کردن این بستر تلاش کنند‌.

فصیحی رامندی یادآور شد: شهرداری و شورای اسلامی شهر قزوین آمادگی لازم برای همکاری در این زمینه را دارد.

1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار