خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی سپاه ناحیه امام علی (ع) تاکستان:

سوم خرداد نشان داد، تنها راه مقابله با دشمن ایستادگی و مقاومت است

حق وردی لو گفت: هریک از این رویدادها به عنوان تابلوی افتخار در تاریخ این مرز و بوم به ثبت رسیده است که در این میان، حماسه آزاد سازی خرمشهر، به عنوان یکی از پر افتخارترین حماسه آفرینی های فرزندان قهرمان و بی ادعای این آب و خاک به منصه ظهور رسید.
کد خبر: ۹۱۴۱۸۳۰
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ ابراهیم حق وردی جانشین فرماندهی سپاه امام علی (ع) تاکستان سخنران پیش از خطبه در جمع نمازگزاران شهرخرمدشت گفت: سوم خرداد، يادآور دلاور مردي و ايثار شهيدان، استقامت و پايداري ملت ايران، شجاعت و شهامت فرماندهان و از خودگذشتگي رزمندگان ارتش اسلام و اوج خداباوري و خلوص امام شهيدان،خميني كبير است كه فرمود: "خرمشهر را خدا آزاد كرد" .

وی افزود:انقلاب اسلامی ایران در طول عمر با برکت خویش همواره نشیب و فرازهای بسیاری را تجربه کرده است و بحمدالله در سال های ابتدای انقلاب با رهبری های پیامبرگونه امام راحل(ره) و پس از ایشان با فرامین مدبرانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و هوشیاری و پشتیبانی آحاد امت اسلامی، همه ی آزمون های سخت و حساس را با سربلندی و پیروزی پشت سر نهاده است.

سرهنگ حق وردی گفت:هریک از این رویدادها به عنوان تابلوی افتخار در تاریخ این مرز و بوم به ثبت رسیده است که در این میان، حماسه آزاد سازی خرمشهر، به عنوان یکی از پر افتخارترین حماسه آفرینی های فرزندان قهرمان و بی ادعای این آب و خاک به منصه ظهور رسید.

وی تاکید کرد:فتح خرمشهر خیلی درسها به ما آموخت و یکی از درسها این بود که با دست خالی و با توکا به خدا و توسل به ائمه اطهار می توان در مقابل دشمن ایستاد و تنها راه مقابله با دشمن ایستادگی،مقاومت و ایثار است.

وی اضافه کرد: بی تردید جایگاه ممتاز منطقه‌ای و نقش تأثیرگذار فرامنطقه‌ای امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون ایثار و فداکاری دلاورمردانی است که در سال های دفاع مقدس و ماه های ابتدایی جنگ تحمیلی و عملیات های بزرگی چون ثامن الائمه، فتح المبین، طریق القدس و بویژه عملیات آزاد سازی خرمشهر در سوم خرداد 1361 حماسه ای ماندگار آفریدند.

سرهنگ حق وردی در پایان گفت: سالروز عملیات آزادسازی خرمشهر عزیز را به امت شهیدپرور ایران اسلامی،خانواده محترم شهدا و فرماندهی معزز کل قوا، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) تبریک و تهنیت گفته و تأکید می دارم که تنها راه سربلندی و عزت میهن اسلامی را اقتدا به ولایت، حفظ و تقویت جایگاه ولایت مطلقه فقیه و گوش به فرمان بودن به اوامر ولی فقیه می‌داند.
7001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها