خبرهای داغ:

ادبیات دفاع مقدس باید در جامعه نهادینه شود

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء گفت: ادبیات هشت سال دفاع مقدس باید در جامعه اسلامی نهادینه شود.
کد خبر: ۹۱۴۱۸۳۷
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، محمدتقی اوصانلو ظهر امروز در مراسم نکوداشت آزادسازی خرمشهر که در حسینیه عاشقان ثارالله ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین راه‌ها برای عبور از گردنه‌های حساس و پیچ‌های تاریخی بازگشت به ادبیات دفاع مقدس است، بنابراین باید برای بازخوانی خاطرات و آموزه‌های آن ایام به بهانه‌های مختلف اهتمام شود.

وی بر لزوم حفظ وحدت و هم‌افزایی در بین ملت بزرگ ایران اسلامی تاکید کرد و ادامه داد: خودخواهی، خودرای بودن و عدم استفاده از خرد جمعی مسبب بروز مشکلات مختلف می‌شود، همچنین باید توجه کنیم حضرت امام با آن عظمت همواره در موفقیت‌ها به نقش خدا و آحاد ملت اشاره می‌کردند.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) با اشاره به گوشه‌ای از بیانات بنیانگذار کبیر انقلاب، اضافه کرد: حضرت امام خمینی (ره) می‌فرمودند که «من به پشتوانه این ملت، دولت تعیین می‌کنم»، بنابراین ما نیز با تبعیت از ایشان باید در هر زمینه‌ای هم‌افزایی داشته و خود را محور تصور نکنیم.

اوصانلو با بیان اینکه در صورت وجود روحیه جهادی در بین آحاد مردم می‌توان به منویات رهبری مبنی بر «فتح خرمشهرها» جامه عمل پوشاند، گفت: در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و صنعتی به کار و تلاش نیاز جدی وجود دارد، چرا که با خلاءهای زیادی روبه‌رو هستیم.

وی آحاد ملت ایران اسلامی را سرمایه ارزشمندی دانست و گفت: در صورت بسیج این جمعیت می‌توان کارهای فاخر و بزرگی را در همه زمینه‌ها انجام داد، به طوری که هشت سال دفاع مقدس را نیز همین ملت رقم زدند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار