خبرهای داغ:
امام جمعه تکاب:

ایران مقابل دشمن هرگز تسلیم نمی شود

امام جمعه تکاب گفت: ایران اسلامی هرگز مقابل دشمنان خود تسلیم نمی‌شود.
کد خبر: ۹۱۴۱۸۹۰
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حجت الاسلام عیسی برادری ظهر امروز در ویژه برنامه گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر که با حضور مسئولین، نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده شهداء و بسیجیان در تکاب برگزار شد، اظهار کرد: ایران اسلامی هرگز مقابل دشمنان خود تسلیم نمی‌شود.

وی ضمن تبریک میلاد امام حسن مجتبی (ع) و سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، درخصوص شرایط ایران در زمان جنگ و چگونگی آزادی خرمشهر، گفت: رزمندگان اسلام با اقتدار مقابل دشمنان و متجاوزان به خاک ایران ایستادند، تا مانع پیشروی شان شوند.

برادری گفت: در زمان جنگ، انقلاب اسلامی ایران به تازگی پیروز شده بود و در نتیجه از نظر تسلیحاتی و جنگی آماده نبودیم و مرزهای ما قابلیت و توان دفاع از کشور را نداشت و از طرف دیگر کشورهای جهان علیه ما بودند، در نتیجه به راحتی وارد کشور ما شدند و خسارات زیادی به ما وارد کردند.

وی افزود: خرمشهر تحت سلطه عراقی ها بود و صدام گفته بود اگر ایران بتواند خرمشهر را آزاد کند کلید بصره را به آنها خواهم داد، ولی با فرمان تاریخی امام خمینی(ره) ما خرمشهر را آزاد کردیم، دشمنان و کشورهای جهان به این نتیجه رسیدند، تنها کشوری که نمی‌شود برآن مسلط شد ایران است.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار