خبرهای داغ:
محفل نورانی انس با قرآن کریم نیروهای مسلح شهرستان آزادشهر به مناسبت گرامیداشت حماسه سوم خرداد در سپاه پاسداران این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۴۱۹۱۸
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج آزادشهر سرهنگ محمود علیخانی فرمانده سپاه این شهرستان در حاشیه این محفل معنوی اظهار داشت: این اجتماع که به مناسبت گرامیداشت سالروز حماسه سوم خرداد برگزار شده مظهر وحدت رزمندگان دوران دفاع مقدس حول محور ولایت، همچنین توکل برخدا و توسل به ائمه اطهار (ع) و تمسک به آیات قرآن مبین است که منجر به آزادسازی خرمشهر در عملیات غرورآفرین بیت المقدس شد.

وی افزود: امروز محفل انس با قرآن همزمان با ماه مبارک رمضان و در آستانه سالروز حماسه سوم خرداد، با حضور نیروهای مسلح شهرستان آزادشهر برگزار شده که نشان دهنده اقتدار نیروهای مسلح تحت فرمان فرمانده معظم کل قواست.

علیخانی گفت: در راستای وحدت و همدلی کارکنان سپاه و نیروی انتظامی و ارتش در آستانه سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر،" روز مقاومت، ایثار و پیروزی"، به منظور بهره مندی از فیوضات ماه مبارک رمضان، نیروهای مسلح شهرستان آزادشهر در سپاه این شهرستان گردهم جمع شده اند، تا با آرمان های شهدا و امام راحل تجدید پیمان کرده و با مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا بیعت دوباره داشته باشیم.

 

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها