خبرهای داغ:
فرمانده سپاه گالیکش در گفتگو با بسیج ؛

آزادسازی خرمشهر الگویی بی نظیر برای مقابله با دشمن است / مقاومت و ایثار تنها راه پیروزی بر دشمنان

صبح امروز سرگرد احمددکوهستانی بمناسبت آزادسازی خرمشهر ، آزادسازی خرمشهر را الگویی بی نظیر برای مقابله با دشمن دانست و مقاومت و ایثار را تنها راه پیروزی بر دشمنان دانست .
کد خبر: ۹۱۴۱۹۲۰
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج گالیکش ،  سرگرد احمددکوهستانی فرمانده سپاه گالیکش در گفتگو با بسیج در خصوص برنامه های اجرایی سی و هفتمین سالروز بزرگداشت حماسه ی آزاد سازی خرمشهر در شهرستان گالیکش گفت :  بیش از 50 عنوان برنامه بمناسبت سی و هفتمین سالروز بزرگداشت حماسه ی آزاد سازی خرمشهر  در سطح شهرستان توسط حوزه های مقاومت و پایگاه های تابعه  برگزار خواهد شد .

وی خاطر نشان کرد : برنامه هایی  با عنوان دیدار با خانواده شهدا و جانبازان ، دیدار با امام جمعه شهرستان ، نشست های بصیرتی ، محافل انس با قرآن  ، یادواره های شهدا بویژه یادواره  شهدای گمنام در شهرستان ؛ آیین عطر افشانی مزارشهدا و صبحگاه مشترک نیروهای مسلح از برنامه های شاخص شهرستان می باشد .

کوهستانی در پایان در خصوص فتح خرمشهر افزود : فتح خرمشهر براي ملت ايران تنها يك واقعه تاریخی نيست، بلكه الگویی است برای مقابله با دشمنان در همه ی زمینه ها ، چه اقتصادی ، چه فرهنگی و... و این الگومقاومت و ایثار  است که باعث افتخار ما در بین سایر ملل و باعث عزت و سربلندی کشور ما و همه ی مستضعفین جهان شده است .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها