صدور ۶۰۶ سندمالکیت در استان

مدیرکل ثبت اسناد واملاک استان در گفتگو با بسیج گفت: براساسصدور ۶۰۶ سندمالکیت در استان ماده ۹ قانون جامع کاداستر همه دستگاه‌ها و نهاد‌های مربوطه موظف هستند اسناد و نقشه‌ها و اطلاعات اراضی که برای نهاد و سازمان آن‌ها بوده و یا در اختیار آنهاست، تهیه کنند.
کد خبر: ۹۱۴۱۹۲۷
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۸
محوری افزود: موضوع مستندسازی اراضی از موضوعاتی مانند زمین‌خواری و یا تعدی به منابع طبیعی جلوگیری می‌کند.
وی گفت: در سال گذشته ۶۰۶ سند مالکیت دولتی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد صادر شده است.
مدیر کل ثبت اسناد واملاک استان کسب مبلغ ۳۹ میلیارد ریال درآمد در سال ۹۷ را از نکات مهم و ارزشمند درسال گذشته عنوان و بیان کرد: این مهم ناشی از تلاش مجدانه همکاران ثبتی در کل استان است و جز با تلاش خستگی ناپذیر کارکنان خدوم ثبت هرگز امکان دسترسی به این میزان درآمد میسر نخواهد بود.
محوری گفت: در اجرای وظایف ذاتی ادارات ثبت اسناد و املاک استان که یکی از سه دستگاه برتر درآمدزا است مبلغ ۳۹ میلیارد ریال درآمد حاصل و به حساب درآمد‌های عمومی کشور واریز شده است.
وی افزود: درآمد محقق شده ثبت اسناد و املاک استان بر اساس عدد مصوب قانونی از قبل تعیین شده محاسبه می‌شود و برای اداره ثبت اسناد و املاک استان مبلغ بیش از ۲۳ میلیارد ریال پیش بینی شده بود که این اداره کل توانست با افزایش ۲۰۰ درصدی بیش از ۳۹ میلیارد ریال درآمد در سال ۹۷ داشته باشد.
مدیرکل ثبت اسناد واملاک استان کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه ثبت اسناد استان بیش از تعهدات خود در سال گذشته درآمد برای استان کسب کرد، افزود: انتظار می‌رود مسئولان ارشد استانی نگاه ویژه‌ای به نوع خدمات ارئه شده از سوی ثبت اسناد به مردم و درآمد‌های این دستگاه برای دولت داشته باشند و اعتبار لازم را در جهت بروز رسانی و تکمیل ارائه خدمت به این دستگاه اختصاص دهند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار