سردار حیدری، تنها راه برون‌رفت از موانع دشمن‌ساخته و ناکارآمدی‌ بقایای تفکر لیبرالی را؛ اتکا به لطف الهی، توانمندی‌های درونی و پیروی از منویات رهبری دانست.
کد خبر: ۹۱۴۲۱۱۴
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهار محال و بختیاری؛ جانشین سازمان  پدافند غیر عامل در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم گرامیداشت سوم خردادسالروز آزادی خرمشهر که در مسجد جامع شهر سامان برگزار شد، با تأکید بر درس ها و دستاوردهای این روز بزرگ، گفت: ما باید این درس ها را تشریح کنیم و نقش هدایت و فرماندهی حضرت امام راحل (ره) در حیات معنوی و خلق حماسه ها، وحدت نیروهای مسلح و بسیج مردمی، افزایش بصیرت، مقاومت و همگرایی اقوام، ادیان، مذاهب و اقشار مختلف مردم و نهادینه سازی روحیه ولایتمداری ایثار و شهادت و الگوی رفتاری رزمندگان اسلام در کنار فتح خرمشهر را که برای همه ما مهم است، سرلوحه کار مان قرار دهیم.

سرتیپ دوم پاسدارغلامعلی حیدری افزود: فتح خرمشهر، نقطه تزلزل دشمن و مظهر مقاومت سرسختانه ملت ایران است وهمچنین  آزادی خرمشهر بیانگر همدلی و همکاری ارتش و سپاه و حضور گسترده نیروهای داوطلب بسیجی و استفاده از توان عظیم رزمندگان جهاد‌سازندگی است.

وی خاطر نشان کرد: عملیات بیت المقدس و آزاد سازی خرمشهر دارای پیامد ها و دستاورد های بسیاری است که از این جمله می توان به خودباوری، خدا محوری، خود اتکایی و توجه به ظرفیت درونی کشور و جوانان،ابتکار و خلاقیت و پوشش دادن ضعف ها اشاره کرد .

جانشین سازمان  پدافند غیر عامل در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دستاورد دیگر فتح خرمشهر را رساندن دشمن به نقطه ای عنوان کرد که دشمن با پیشنهاد مذاکره و آتش بست به ما روی بیاورد و ادامه داد: معمولا یکی از ترفندهای دشمنان این است که وقتی نتوانند در میدان عمل فیزیکی با یک کشور انقلابی به اهدافشان برسند طبیعی است که به مذاکره روی بیاورند و با دادن امتیازاتی پیروزی نهایی را از آن کشور سلب کنند.

وی ادامه داد: دستاورد دیگر این پیروزی این بود، که ملل مستضعف و مبارز جهان الگوی ایران اسلامی و رزمندگان ما را برای دستیابی خود به پیروزی ها در پیش گرفتند و به الگوی رفتاری ما روی آوردند.

قائم مقام مسئول پدافند غیرعامل کشور، عنوان کرد: جنگ تحمیلی با الطاف خداوندی و مقاومت و ایستادگی ملت ایران و رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان دلاور اسلام از یک تهدید بزرگ به فرصتی درخشان تبدیل شد.

 وی افزود: اکنون در شرایطی قرار داریم، که فتنه‌های سهمگین و توطئه‌های پیاپی دشمن در عرصه‌های سخت، نیمه‌سخت و نرم فاقد تأثیر راهبردی برای تأمین اهداف شوم و شیطانی در مهار، استحاله و تضعیف نظام اسلامی است.

حیدری گفت: جبهه بدخواهان با تعریف جنگ‌های پیچیده و غیر سخت، خرمشهرهای دیگر ایران در حوزه اقتصاد و معیشت مردم را نشانه رفته است؛ بر همین اساس امروز ملت بصیر ایران به خوبی آگاه است که تنها راه برون‌رفت از موانع دشمن‌ساخته و کارشکنی‌ها و ناکارآمدی‌های بقایای تفکر لیبرالی، اتکا به لطف الهی، توانمندی‌های درونی کشور و پیروی از منویات داهیانه  مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)است.

ارسال نظرات