شهید خلیل تختی نژاد دومین شهید مدافع حرم استان هرمزگان این شهید والا مقام همزمان با شب ۱۹رمضان و لیالی مبارک قدر(یکشنبه ۱۳ خرداد۱۳۹۷) درسوریه به شهادت رسید.
کد خبر: ۹۱۴۲۱۱۶
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹

 
 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، شهید خلیل تختی نژاد دومین شهید مدافع حرم استان هرمزگان است که این شهید والا مقام همزمان با شب ۱۹رمضان و لیالی مبارک قدر(یکشنبه ۱۳ خرداد۱۳۹۷) درسوریه به شهادت رسید.

فرمانده نظامی قرارگاه درعا، مستشار نظامی در عراق یا «خلیل عقاب» دانشکده افسری در دانشگاه امام حسین(ع) همه از توصیفات فرمانده ۲۵ساله‌ای است که در جوانی موفقیت‌های بسیاری را در امور نظامی به‌دست آورد و در همین سن کم به شهادت رسید.

او متولدسال ۱۳۷۲در شهر تخت بندرعباس و از پاسداران سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان بود؛ ورودش به دانشگاه امام حسین(ع) و عرصه پاسداری از ۱۵ اسفند سال ۹۰ آغاز شد و به گفته دوستان پاسدارش از وقتی وارد یگان شد، خیلی شور و اشتیاق داشت که مدافع حرم بشود.

مسئولیت فرمانده عملیات قرارگاه درعا درسوریه را بر عهده داشت که شب نوزدهم ماه مبارک رمضان و در نخستین شب از شب‌های پرفیض قدر مصادف با ۱۳ خرداد ماه ۹۷ در منطقه البوکمال به شهادت رسید. شهید خلیل تختی‌نژاد، دومین شهید مدافع حرم اهل بیت(ع) از استان هرمزگان است.

این شهید والامقام از نیروهای جان بر کف سپاه استان هرمزگان بود که در راستای دفاع از آرمان های رفیع دین مبین اسلام ودر سومین حضور خود در سوریه به فیض شهادت نائل آمد.

ارسال نظرات