خبرهای داغ:
فرمانده سپاه مراغه اظهارداشت: دشمنان قسم خورده نظام و کشور با نفوذ فکری و سیاسی درصدد ایجاد فاصله بین مردم از نظام اسلامی هستند چراکه نارضایتی بزرگترین سرمایه برای استکبار جهانی است.
کد خبر: ۹۱۴۲۱۲۸
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رضا سامی در جمع مردم مراغه افزود: نفوذ برای تضعیف قدرت معنوی و فکری جمهوری اسلامی به عنوان بزرگترین تهدید برای آل سعود، استکبار و رژیم صهیونیستی از اهداف مهم دشمن بوده و باید در این زمینه هوشیار بود.
وی اضافه کرد: نظام سلطه در قالب جنگ نرم نیز به دنبال ضربه زدن به باورها، اعتقادات و ارزش های اسلامی و انقلابی و نیز تضعیف بنیان خانواده ها و سبک زندگی اسلامی است.
سامی گفت: قدرت معنوی اطاعت از رهبری و روحیه "ما می توانیم" قدرت اقتصادی جامعه اسلامی در عصر حاضر بوده که دشمن از این قدرت های عظیم مردمی در هراس است.
وی با تاکید بر لزوم همدلی و اتحاد برای شکست توطئه های نظام سلطه افزود: برای این منظور باید با بهره گیری از ظرفیت های داخلی قدرت سازی کرد.
سامی افزود: پرهیز از اسراف، ترویج سبک زندگی اسلامی، توجه نکردن به شایعات پوچ رسانه های غربی در فضای مجازی از جمله راهکارهایی است که در جنگ نرم باید مورد توجه آحاد مردم و مسئولان قرار گیرد.
وی با اشاره به منویات رهبر انقلاب در قالب گام دوم انقلاب گفت: براساس رهنمودهای رهبری، باید به جوانان اعتماد و از آنان حمایت کرد.
فرمانده سپاه مراغه اضافه کرد: توجه به راهبردهای اساسی مورد تاکید رهبر انقلاب در زمینه اقتصاد مقاومتی و عمل به الزامات در راستای رونق تولید زمینه ساز رفع مشکلات اقتصادی در جامعه خواهد بود.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها