فرمانده انتظامی خراسان رضوی:

معنویت ماه مبارک رمضان در کاهش جرایم تاثیرگذار است

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: قطعاً معنویت ماه مبارک رمضان در کاهش جرایم تاثیرگذار است، ولی قضاوت در یک بازه چند روز نیز کار سختی است و ان شاء الله در پایان ماه مبارک رمضان نیز شاهد افزایش جرایم نباشیم.
کد خبر: ۹۱۴۲۱۷۳
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار محمد کاظم تقوی در حاشیه سفر به شهرستان خلیل آباد ضمن قبولی طاعات و عبادات در ماه رمضان اظهار داشت: عرض خداقوت به منظور اجرای طرح نوروزی در ابتدای سال و روز طبیعت که خوب کار کردند و درخشیدند و همچنین انجام تمهیدات لازم به منظور شب‌های قدر ماه مبارک رمضان و روز قدس یک روز سرنوشت ساز و تاریخ ساز برای ملت ما نیز از جمله اهداف سفر به شهرستان خلیل آباد بود و

وی با بیان اینکه ارزیابی برنامه‌های پیش رو در ایام تابستان و اولویت‌های ناجا نیز از اهداف دیگر سفر به شهرستان خلیل آباد بود، خاطرنشان کرد: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری ماموریت‌ها و اولویت‌های مختلفی در ناجا تعریف شده است.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی همچنین تصریح کرد: ۱۲ اولویت برای امسال هدف گذاری شد و پیشرفت برنامه‌های فرماندهان شهرستان‌های کاشمر، خلیل آباد و بردسکن در انجام ماموریت‌ها را خواستار شدیم.

وی با تاکید بر اینکه الحمدالله سفر بسیار خوبی بود و توفیق شد یک شب را در کنار سربازان در پاسگاه‌های محروم شهرستان افطار را در خدمت این عزیزان باشیم، اذعان کرد: امیدواریم که بتوانیم که خدمتگذار خوبی برای مردم و همچنین شاهد کاهش سوانح و حوادث رانندگی و ارتقاء سطح امنیت باشیم.

سردار تقوی همچنین در ادامه از تجمیع سامانه ۱۱۰ در استان خبر داد و عنوان کرد: شهرستان‌های منطقه ترشیز در اوج آمادگی هستند و ان شاء الله با آمادگی بیشتری به استقبال برنامه‌ها و اولویت‌های ناجا خواهند رفت.

وی در خصوص وضعیت جرایم استان تشریح کرد: شرایط اقتصادی حاکم باعث افزایش بخشی از جرایم استان نظیر سرقت خرد شده است ما هم در مقابل نیز برنامه‌هایی در فرماندهی انتظامی استان و فرماندهان انتظامی شهرستان‌ها اجرا کردیم که به افزایش بیشتر کشفیات و برخورد با جرایم منجر شده است.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی با بیان اینکه قطعا حمایت همه دستگاه‌ها را می‌طلبد که ناجا را در ادامه ماموریت همراهی کنند و مردم نیز در این مسیر نقش بیشتری دارند، ابراز کرد: مردم دستورات هوشیاری و مراقبتی را رعایت کنند.

وی با تاکید بر اینکه در بحث تصادفات و حوادث درون شهری و برون شهری توفیقات خوبی داشتیم، افزود: امیدواریم که در فصل مسافرت شاهد کاهش تصادفات و حوادث رانندگی باشیم و سال خوبی را پیش رو داشته باشیم.

تقوی با اشاره به وضعیت جرایم در ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: قطعاً معنویت ماه مبارک رمضان در کاهش جرایم تاثیرگذار است، ولی قضاوت در یک بازه چند روز نیز کار سختی است و ان شاء الله در پایان ماه مبارک رمضان نیز شاهد افزایش جرایم نباشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پیگیر واگذاری زمین برای احداث ساختمان فرماندهی انتظامی شهرستان خلیل آباد هستیم و به محض اینکه واگذاری زمین قطعی شود اجرای کار را پیگیری خواهیم کرد و به سرانجام خواهیم رساند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها