استاندار زنجان گفت:اقتدار جمهوری اسلامی ایران خواب را از چشم دشمن گرفته و نقشه دشمن برای برهم زدن اتحاد بین مردم و مسئولین تعبیر ناشدنی است.
کد خبر: ۹۱۴۲۱۷۴
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، فتح اله حقیقی در آئین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح که با حضور یگان های سپاه،ارتش ونیروی انتظامی که درمحل سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان برگزار شد،سالروز آزادسازی خرمشهر را یکی از روزهای باشکوه نظام جمهوری اسلامی توصیف واظهار داشت: در عملیات غرورآفرین بیت المقدس 16 هزار نفر از سربازان رژیم بعث عراق کشته و زخمی شدند و 19 هزار نفر نیز به اسارت رزمندگان شجاع و دلیر اسلام درآمد و بیش از 60 فروند از هواپیماهایشان ساقط شد و 600 دستگاه تانک و دیگر ادوات زرهی آنان نابود و یا به غنیمت گرفته شد.

 

وی خاطرنشان کرد: فتح خرمشهر در حالی بود که کارشناسان خارجی و طراحان جنگی فتح آن را غیر ممکن می دانستند ولی این فتح الفتوح برای ایران حماسه ای جاویدان شد.

 

حقیقی با بیان اینکه فرماندهی واحد در دوران دفاع مقدس، امروز نیز وجود دارد، افزود: این نکته سبب تمایز نظام جمهوری اسلامی بوده که سایر نقاط جغرافیایی از آن بی بهره هستند.

 

این مسئول با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در سایه وحدت و اتحاد مردم شکل گرفت، اظهار داشت:اکنون تداوم واستمرار آن نیز با اتحاد وهمدلی مردم ومسئولین ،به اوج خود رسیده و دشمنان انقلاب و نظام نیز به این موضوع واقف هستند.

 

استاندار زنجان به مشکلات اقتصادی کشور اشاره کرد وافزود: با وجود تمامی مشکلات ،ملت ایران هیچگاه اجازه سواستفاده به بیگانگان را نخواهند داد.

 

وی بابیان اینکه هزار شهید، 505 هزار جانباز و 42 هزار آزاده، پای انقلاب اسلامی داده شده است،تاکید کرد:همه باید قدردان انقلاب ونظام مقدس جمهوری اسلامی بوده وحماسه سوم خرداد نباید فراموش شود.

 

ارسال نظرات