مسئول تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان:
مسئول تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، گفت: ایجاد روحیه نشاط و شادابی مهمترین هدف مسابقات ورزشی است.
کد خبر: ۹۱۴۲۱۸۰
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، مسابقات فوتسال کارمندان سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان ویژه ماه مبارک رمضان با معرفی تیم های قهرمان به پایان رسید.

ماشاالله دانشورنیا مسئول تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، در گفتگو با خبرنگار ما عنوان کرد: این مسابقات هر ساله در سراسر استان به میزبانی تربیت بدنی رده های مقاومت بسیج برگزار می گردد که در ستاد سپاه امام سجاد(ع) با حضور 6 تیم از ابتدای ماه مبارک رمضان شروع و به مدت 10 روز تیم ها  به رقابت پرداختند.

وی، تصریح کرد: این مسابقات در دو گروه سه تیمی برگزار شد که از هرگروه دو تیم به مسابقات نیمه نهایی راه یافتند.

و در پایان دو تیم شهید قاسمی قلعه قاضی و شهید باقری به فینال راه یافتن و به تربیب مقام  قهرمانی و نائب قهرمانی را کسب نمودند.

ماشاالله دانشورنیا، با  اشاره به اهميت سلامتي و تندرستي از نگاه امام خميني (ره) و مقام معظم رهبري پرداخت و افزود : مسئله ورزش و ترويج آن در بين مردم ،مخصوصا جوانان هميشه از تاكيدات امام (ره) و مقام معظم رهبري بوده و بخشي از زمان كاراين دو رهبرعاليقدربه ورزش كردن و سلامتي جسم اختصاص داشته و دارد و دراين راه به دنبال ترويج و گسترش آن در بين مردم بودند .

وی، یادآور شد: در قرآن كريم و احاديث ائمه (ع) سفارشات زيادي بر تندرستي و سلامت جسم و جان وجود دارد واين نشان ازآن دارد كه دين مبين اسلام اهميت خاصي به مسئله ورزش و تقويت نيروي جسماني افراد دارد .

ارسال نظرات