مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس امروز در جلسه‌‌ای به همین منظور در رشت اعلام شد.
کد خبر: ۹۱۴۲۱۹۶
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵
مسیرهای راهپیمایی روز قدس در رشت اعلام شد
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، صبح امروز در جلسه هماهنگی راهپیمایی روز قدس و ایام ارتحال امام خمینی (ره) در فرمانداری رشت، مسیر‌های راهپیمایی روز قدس در رشت اعلام شد.

فرماندار شهرستان رشت در این جلسه اظهار داشت: ظلم ستیزی و استکبار ستیزی در جوهره انقلاب اسلامی است و ملت ما همواره آرزوی رهایی فلسطینیان از سوی صهیونیست‌ها را دارند.

میرشمس مومنی‌زاده با بیان اینکه حضور در راهپیمایی روز قدس برای تجدید عهد با آرمان‌های امام (ره) است گفت: بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) برای تبیین اهداف و آرمان‌های ایشان مهم است و امیدواریم با توجه به تدابیر مسئولان، بستر مناسب برای برگزاری باشکوه این مراسم‌ها فراهم شود.

وی با ابراز امیدواری جهت انجام تبلیغات محیطی مناسب برای دعوت گسترده از اقشار مختلف مردم در راهپیمایی روز قدس تصریح کرد: در شرایط فعلی داخلی و بین‌المللی کشور که تحریم‌های سنگینی علیه ایران اعمال می‌شود، ضروری است که با تامین نظم و امنیت برای حضور گسترده مردم در راهپیمایی بستر مناسبی فراهم کنیم.

مومنی‌زاده با درخواست از همه مسئولان استان گیلان و شهرستان رشت برای حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس خاطرنشان کرد: باید با حضور خود به همه معاندان و مخالفان نظام اسلامی بفهمانیم که با وجود همه سختی‌ها، مردم پای اهداف امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب و شهدا ایستاده‌اند.

نماینده عالی دولت در شهرستان رشت تأکید کرد: با توجه به پیش رو بودن انتخابات مجلس، مسئولان مربوطه بایستی در انتخاب سخنرانان مراسم روز قدس دقت کنند تا این افراد از تریبون خود برای مقاصد انتخاباتی استفاده نکنند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان رشت نیز در این جلسه اظهار داشت: نیروی انتظامی شهرستان رشت همانند سنوات گذشته برای برقراری نظم و امنیت روز قدس و مراسم ارتحال امام (ره) آمادگی کامل دارد.

سرهنگ علی کلاته با بیان اینکه از لحاظ ترافیکی و امنیتی در آمادگی کامل قرار داریم گفت: هیچ خودرویی نباید در مسیر‌های تعیین شده برای راهپیمایی روز قدس پارک باشد و در صورت مشاهده، خودرو‌ها با جرثقیل به مکانی دیگر انتقال داده می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: برای پاکسازی مسیر‌های راهپیمایی و جمع کردن سطل‌های زباله نیز به کمک نیرو‌های مربوطه در آمادگی کامل قرار داریم و صندوق‌های صدقات نیز شب قبل از راهپیمایی پلمب می‌شوند.

سرهنگ محمد نیک فطرت، جانشین فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت نیز در این جلسه اظهار داشت: با توجه به اهمیت روز قدس، سپاه ناحیه مرکزی رشت وظیفه تامین امنیت مسیر شماره ۳ راهپیمایی روز قدس را برعهده دارد و تمام همکاران ما در رشت آمادگی لازم برای تأمین امنیت این مراسم را دارند.

به گزارش بسیج، مسیر‌های راهپیمایی روز قدس در شهر رشت به شرح ذیل است:

مسیر شماره ۱: میدان شهدای ذهاب، خیابان امام (ره)، میدان فرهنگ، میدان مصلی که مسئول تامین امنیت این مسیر بر عهده بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان است.

مسیر شماره ۲: ورزشگاه عضدی، خیابان نامجو، خیابان پرستار، میدان فرهنگ، میدان مصلی که مسئول تامین امنیت این مسیر بر عهده بسیج ورزشکاران و اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان است.

مسیر شماره ۳: سپاه ناحیه مرکزی رشت، خیابان پاسداران، میدان فرهنگ، میدان مصلی که مسئول تامین امنیت این مسیر بر عهده ناحیه مقاومت بسیج رشت است.

مسیر شماره ۴: مسجد کاسه فروشان، خیابان مطهری، چهارراه قدس، میدان فرهنگ، میدان مصلی که مسئول تامین امنیت این مسیر بر عهده بسیج و اتاق اصناف شهرستان رشت است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات