خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا گلستان:

فتح خرمشهر ثابت کرد تفکر لیبرالی محکوم به شکست است/امروز تفکر لیبرال نمیتواند برای ما عزت بیاورد

سردار معروفی گفت: امروز هم باید باور داشته باشیم که گفتمان انقلابی بر هرتفکری غالب است و تفکر لیبرالی نمی تواند برای ما عزت بیاورد، تجربه مقاومت مفهوم اش این است.
کد خبر: ۹۱۴۲۲۰۳
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه نینوا صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: در یک ساله اول جنگ به دلیل تفکر لیبرالی در دولت و حتی بخشی از جبهه نهضت ملی موفقیتی نداشتیم و مشکلات زیادی که برای ارتش جمهوری اسلامی، سپاه و جبهه مردمی بوجود آمد اما بعد از عزل بنی صدر و فرار وی و تغییر در مدیریت کشور شاهد موفقیت های فروانی از جمله 4 عملیات موفقیت آمیز در سال دوم جنگ بودیم.

وی با بیان اینکه ما حق بودیم و برای دفاع از اسلام و خاک مان دفاع می کردیم، افزود: در طول سال ها خرمشهر چندین بار دست به دست شد اما در آن زمان با کمک نیروهای مردمی ، سپاه و ارتش برای همیشه «مقاومت» در تاریخ ایران ثبت و بازپس گیری آن از دشمنان منسجم جهانی با 20 هزار اسیر به رخ جهانیان کشیده شد.

فرمانده سپاه نینوا یادآورشد: تاریخ شور و شعف سوم خرداد ایثارگری های مردم ایران را را فراموش نمی کند، دشمن ما بزرگ بودو امروز هم دشمن بزرگ است، چرا که ایران اسلامی بزرگ است و وابستگی ندارد و این موهبت الهی و تاثیر گذاری انقلاب اسلامی است.

معروفی با بیان اینکه ما در فتح خرمشهر ثابت کردیم تفکر پوسیده لیبرالی فایده ای ندارد و محکوم به شکست است، تصریح کرد: امروز هم باید باور داشته باشیم که گفتمان انقلابی بر هرتفکری غالب است و تفکر لیبرالی نمی تواند برای ما عزت بیاورد، تجربه مقاومت مفهوم اش این است.

وی خاطرنشان کرد کرد: طول دوران انقلاب هرکجا مقاومت کردیم دشمن را به عقب راندیم و امروز نباید از هیمنه ظاهری دشمن بترسیم و در آرمان های خود دچار تردید شویم، دشمن هیچ غلطی با داشته های شاخصه های بزرگ ملت ایران نخواهد کرد و ملت بزرگ ایران چنان درسی به دشمن بزرگ ایران خواهد داد که در تاریخ ابدیت ثبت خواهد کرد .

فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به سه مولفه پیروزی فتح خرمشهر، گفت: «ایمان ، اعتقاد و توکل» برایاس آموزه های قرآن، « وحدت ملت» که با وجود رای 11 میلیونی به بنی صدر بعد از خارج شدن او از ریل انقلاب حمایتی از آن نکردند و« ولایت فقیه » که اولی و دومین شاخص را به هم پیوند می زند، مولفه های اصلی غلبه بردشمن و پایداری انقلاب اسلامی است و امروزهم همین سه مولفه پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی برای پیشبرد انقلاب در گام دوم انقلاب است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار