معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی:

معین‌های اقتصاد مقاومتی به دنبال برد بردند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی با تاکید بر همکاری بیشتر فرمانداران با معین‌های اقتصاد مقاومتی، گفت: معین‌های اقتصاد مقاومتی به دنبال برد بردند.
کد خبر: ۹۱۴۲۲۳۵
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حسن جعفری در جلسه با فرمانداران گفت: معین‌های اقتصادی دنبال برد بردند و ما هم به این راضی هستیم، چرا که در کنار فعالیت‌های شرکت خود مسئولیت توسعه منطقه پذیرفته شده را هم انجام می‌دهند.

وی افزود: خواهش من این است که فرمانداران وقت و انرژی بیشتری را برای نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی بگذارند و حتی لازم است در درجه اول فرمانداران این نهاد را بشناسند.

وی ادامه داد: نهاد اقتصاد مقاومتی بسیار نهاد مهمی است چرا که تنها راه برون رفت نظام از وضعیت فعلی توجه ویژه به این نهاد مردمی است لذا این توجه باید با استفاده از همه ابزار‌ها باشد پس خواهش می‌کنم فرمانداران بستر کار را فراهم کنند.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار خراسان رضوی گفت: اگر معین اقتصادی به تنهایی بخواهد کاری را انجام دهد اهداف ما محقق نخواهد شد و فرمانداران هم باید کمک کنند. چون اگر نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی به سرانجامی برسد یک حکومت محلی است. به عبارتی معین ما می‌تواند نقش حاکمیت دولت را انجام بدهد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به انتخابات اشاره کرده و گفت: در این دوره بسیاری معاندین در خارج به دنبال این هستند که مشکلات معیشتی را با انتخابات گره بزنند این می‌طلبد که نشاط را علی رغم همه این‌ها ایجاد کرده و برای مشارکت حداکثری کار کنیم.

وی ادامه داد: قائلیم که رقابت سالم حتما باید انجام بشود و در این راستا تشویق کنید که همه گروه‌ها با سلیقه‌های سیاسی مختلف در انتخابات شرکت کنند.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار خراسان رضوی ضمن بیان این که چندین مانور انتخاباتی خواهیم داشت افزود: فرمانداران از همین الان آسیب شناسی انتخابات دوره‌های قبل را انجام دهند و ببینند چه مشکلاتی وجود داشته است تا دغدغه‌ای در حوزه‌های مختلف از جمله امنیت نداشته باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان رضوی در این جلسه گفت: جایگاه معین‌ها را باید محترم بشماریم بنابراین اگر این مهم تامین شود حتما تاثیر جدی در روند کار آن‌ها خواهد داشت.

علی رسولیان افزود: پروژه‌های سرمایه گذاری که در شهرستان‌ها امضا شده را پیگیری می‌کنیم و نمی‌خواهیم چیزی در روی کاغد بماند.

وی افزود: بعضی از معین‌ها قطعا توانمند نیستند لذا اگر معینی احساس کنیم دنبال کار نیست آن را عوض خواهیم کرد همچنین فرمانداران جا‌هایی که معین ندارند را به ما معرفی کنند تا از دیگر معین‌ها نیز استفاده شود.

در ادامه این جلسه دبیر نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی استان در ارائه گزارشی از عملکرد معین‌های مناطق دوازده گانه گفت: ۶۵ درصد از معین‌ها در گام اول و ۱۵ درصد در گام دوم هستند بر این اساس چیزی که مشخص است بسیار مهم است که مطابق با زمانبندی جلو برویم.

علی اکبر لبافی اذعان کرد: برخی از معین‌ها تصور می‌کنند واحد خود را باید تکمیل بکنند و برای آن‌ها جا نیفتاده که معین توسعه در همه بخش‌ها هستند.

وی اضافه کرد: اگر همه پای کار باشند این الگو جواب خواهد داد چرا که بر گرفته از مشارکت آحاد مردم است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار