امام جمعه شهرکیاکلا:

در سلامت عقل مسئولی که به دنبال مذاکره با آمریکا است باید شک کرد

امام جمعه شهرکیاکلا با تبیین مبانی و شاخصه‌های منطق رهبر معظم انقلاب در رویارویی با نقشه‌های دشمن اظهارکرد: آن مسئولی که به‌جای گره‌گشایی از مشکلات جامعه به‌دنبال مذاکره بی‌حاصل و حقارت‌آمیز با آمریکا است باید در سلامت عقلش تردید کرد.
کد خبر: ۹۱۴۲۲۳۹
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،حجت‌الاسلام بابائیان امام جمعه شهر کیاکلا با اشاره به  تحولات اخیر منطقه گفت:آمدن ناو ابراهام لینکن به سمت خلیج فارس در واقع حرکت یک خوکچه به طرف دهان اژدهاست، اراده ملت ایران با این حرکت‌ها شکسته نخواهد شد.

وی در ادامه با تبیین مبانی و شاخصه‌های منطق رهبر معظم انقلاب در رویارویی با نقشه‌های دشمن اظهارکرد: آن مسئولی که به‌جای گره‌گشایی از مشکلات جامعه به‌دنبال مذاکره بی‌حاصل و حقارت‌آمیز با آمریکا است باید در سلامت عقلش تردید کرد.

امام جمعه شهر کیاکلا برتقویت مولفه‌های اقتدار ملی تاکید کرد و افزود:توان موشکی برای آن است که از تکرار دزفول‌ها و خرمشهرها جلوگیری شود، از موشک‌باران‌های دیوانه ‌هایی همچون صدام جلوگیری کرده و  استقلال و امنیت کشور در برابر هر تجاوزی حفظ گردد.

حجت‌الاسلام بابائیان با اشاره به سخنان ترامپ رئیس جمهور آمریکا که گفته بود،حمایت آمریکا تا کنون آل‌سعود و امارات را سرپا نگه داشته است خاطر نشان کرد:، آمریکا ۴۸۰ میلیارد دلار از حکام مرتجع منطقه گرفت اما نتوانست هیچ غلطی بکند. آمریکا حتی نمی تواند جلوی حمله پهپادها و موشک‌های یمن را بگیرد.

به گزارش بابل نوین،امام جمعه شهرکیاکلا تصریح کرد:وقتی آمریکا حریف انصارالله یمن نیست آن‌وقت از چند تا کشور ذره‌بینی شورای همکاری خلیج فارس چه کاری ساخته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار