موسسات خیریه بیشترین تعداد حامیان ایتام

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) این استان با موسسات خیریه بیشترین تعداد حامیان ایتاماشاره به هفته اکرام ایتام گفت: بیشتر ایتام در استان حامی دارند و تعداد کمی هستند که بدون حامی هستند.
کد خبر: ۹۱۴۲۲۷۰
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶
قباد مبشری افزود: موسسات خیریه‌ای هستند که در یکی دو سال اخیر حامی بیش از یک هزار یتیم شده اند، وموسساتی هم هستند که بیش از ۲۰۰ یا ۳۰۰ نفر را تحت پوشش قرار داده اند که به لحاظ حامی‌یابی رشد خوبی را در استان شاهد هستیم.
وی با بیان اینکه موسسات خیریه به کمیته امداد مراجعه و کودکان یتیم را مورد حمایت قرار می‌دهند ادامه داد: حتی در خارج از کشور حامیانی داریم که به ما مراجعه می‌کنند و سرپرستی ایتام کهگیلویه وبویراحمد را بر عهده می‌گیرند.
مبشری سرانه پرداختی ایتام را ۲۲۴ هزار تومان عنوان کرد و گفت: ۴۲ هزار خانوار (۱۲۰ هزار نفر) زیر پوشش این نهادهستند.
مدیرکل کمیته امداد استان اضافه کرد: این نهاد حمایتی در سال گذشته ۱۰۰ میلیارد تومان به مددجویان مستمری پرداخت کرد که این مبلغ جدای از کمک هزینه جهیزیه، پرداخت کمک هزینه دانش‌آموزی و دانشجویی است.
مبشری افزود: کمیته امداد حضرت امام (ره) کهگیلویه و بویراحمد ۱۳ هزار خانواده را تحت حمایت یکسال قرار داده تا با تسهیلات اشتغال‌زائی از چرخه حمایت خارج شوند.
وی ادامه داد: در حوزه مددجویی ماهانه ۱۲ میلیارد تومان مستمری به افراد زیر پوشش پرداخت می‌کنیم که این تفاوت آماری به دلیل افزایش مستمری افراد بوده است.
مبشری گفت: با وجود حمایت‌های کمیته امداد نیازمند مشارکت خیران هستیم.
ارسال نظرات