رییس هیات دوومیدانی استان مرکزی در گفتگو با بسیج خبر داد
رییس هیات دوومیدانی استان مرکزی از آغاز احداث پیست تارتان تخصصی مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد و امام خمینی (ره) در اراک خبرداد.
کد خبر: ۹۱۴۲۲۷۸
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴

مجید فروتن رییس هیات دوومیدانی استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی اظهار کرد : با طی شدن فرآیند لازم و فراهم شدن مواد اولیه ایجاد پیست تارتان ورزشگاه شهدای پنجم مرداد و امام خمینی (ره) اراک کلید خورد.

وی افزود: بهره برداری از پیست ورزشگاه شهدای پنجم مرداد و امام خمینی (ره) به عنوان پرمخاطب‌ترین فضای ورزشی ورزشکاران دوومیدانی یکی از مطالبات اصلی ورزشکاران بود که در حال محقق شدن است.

فروتن با بیان اینکه این پیست پیش از این خاکی و آسفالت بود و با همکاری مسئولین ارشد استان انجام شد، گفت: با پیگیری فراوان و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان و حمایت‌های استاندار و نمایندگان مردم اراک در مجلس موفق به تامین اعتبار اجرای پیست تارتان شدیم.

وی با بیان اینکه پیمانکار پروژه از روز گذشته کار خود را آغاز کرده است، گفت: امید می رود این پیست تکمیل و در اختیار ورزشکاران استان مرکزی و اراک قرارگیرد.

رییس هیات دوومیدانی استان مرکزی احداث این پیست را بستری برای توسعه ورزش دوومیدانی و حتی ورزش استان مرکزی دانست و گفت : در تلاشیم پس از بهره برداری از این پیست زمینه جذب ورزشکار و قهرمانان در رشته های دیگر را در دستور کار قرار دهیم.

ارسال نظرات