تسریع در اجرای محور ملی پاتاوه به دهدشت با تزریق اعتبار

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و تسریع در اجرای محور پاتاوه به دهدشت با تزریق اعتباراتلنده در مجلس شورای اسلامی در بازدید از محور ملی پاتاوه – دهدشت گفت: با وجود بارش‌های سیل آسای اخیر عملیات اجرایی این طرح پیشرفت خوبی داشته است.
کد خبر: ۹۱۴۲۲۸۰
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳
عدل هاشمی پور با اشاره به پیشرفت کاری ۸۰ درصدی این طرح افزود: یکی از نگرانی‌ها، ساخت پل‌های خاص این محور بود که خوشبختانه با تامین منابع مالی و مصالح مورد نیازعملیات اجرایی آن‌ها سرعت می‌یابد.
هاشمی پور با بیان اینکه عملیات زیرسازی و آسفات این جاده از سمت لوداب هم اکنون ادامه دارد افزود: از سال گذشته تاکنون صد و ۱۰ میلیارد تومان اعتبار از سوی دفتر رهبر معظم انقلاب به این طرح تخصیص یافته که امیدواریم کار اجرایی آن با سرعت بیشتری ادامه پیدا کند.
وی عنوان کرد:قرارگاه خاتم الانبیاء با هدف تسریع در روند اجرای طرح و افزایش ماشین آلات، موسسه علی ابن ابیطالب (ع) را به کمک موسسه عمران اعزام کرده است.
عدل هاشمی پور از بازدید معاون وزیر راه، فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء و یا فرمانده قرارگاه کربلا از این طرح در آینده نزدیک خبرداد وگفت: برای ۲۰ درصد باقی مانده برنامه زمانبندی فشرده‌ای تعریف شده که در هر ماه بین ۲ تا ۳ درصد پیشرفت کاری داشته باشیم.
وی افزود: در این طرح از ۵ کیلومتر اجرای تونل تنها ۲۵۰ متر از یک تونل باقی مانده و امیدواریم قرارگاه خاتم الانبیاء با افزایش ماشین آلات روند اجرایی این طرح را سرعت ببخشد تا پایان امسال مردم منطقه بتوانند از این محور استفاده کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار