آیین خاطره‌گویی فرماندهان و رزمندگان عملیات بیت‌المقدس با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در یاسوج برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۴۲۲۸۶
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کهگیلویه و بویراحمد، «احمد ذکاوت» از رزمندگان عملیات بیت‌المقدس در این مراسم با بیان خاطراتی از این عملیات، اظهار داشت: با وجود اینکه رزمندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در عملیات بیت‌المقدس گردان واحدی نداشتند، اما توانستند نقش موثری در این عملیات ایفا کنند.

وی از ثبت انجمن راویان دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و افزود: بدین منظور با استانداری کهگیلویه و بویراحمد مکاتبه‌ای انجام دادیم که امیدواریم استانداری در ثبت این انجمن با ما همکاری کند.

این پیشکسوت دوران دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد خطاب به فرمانده سپاه فتح استان گفت: راویان راهیان نور مروجان فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال‌دهنده این فرهنگ به نسل‌های جدید هستند و باید ساماندهی و حمایت شوند.

ذکاوت همچنین از راویان دفاع مقدس استان خواست واقعیات جنگ را بیان کنند و تاکید کرد: تا زمانی که خودمان حضور داریم باید واقعیت‌های دوران دفاع مقدس را برای جوانان، دانشجویان و دانش‌آموزان بازگو کنیم.

در پایان این مراسم نیز از تعدادی از خانواده‌های شهدای عملیات بیت‌المقدس و تعدادی از رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.
ارسال نظرات