کد خبر: ۹۱۴۲۳۰۲
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱
مسوول کنگره شهدای استان در این مراسم گفت: در راستای گرامی داشت آزادسازی خرمشهردر عملیات بیت المقدس امروز از خانواده شهدا و رزمندگان تجلیل خواهد شد.
ایمان خردمند بیان کرد: رزمندگان عرصه دفاع مقدس امروز خاطره گویی خواهند داشت و در پایان از آن‌ها تجلیل به عمل خواهد آمد، که برگزاری این برنامه به همت بنیاد حفظ آثار، حوزه هنری، ستاد کنگره شهدا برنامه ریزی و اجرا خواهد شد.
فرمانده سپاه ناحیه بویراحمد در این مراسم گفت: امروز با توجه به پایگاه‌های متفاوتی که در استان وجود دارد رزمندگان دفاع مقدس و همچنین راویان اردو‌های راهیان نور باید به منظور آشنایی نسل جوان و نوجوان در این مکان‌ها ها فعالیت کرده و ارزش ها، رشادت‌ها و ایثارگری‌های دفاع مقدس را برای نسل حاضر تبیین کنند.
سرهنگ شاهینی  گفت: دشمنان و رژیم صدام فکر می‌کردند با به شهادت رساندن هر یک از رزمدگان ایرانی انقلاب اسلامی نابود می‌شود، اما با شهادت هر رزمنده علاوه بر اینکه درخت اسلام آبیاری شد، و از طرفی هر جانباز عرصه دفاع مقدس شاخ و برگ اسام را باشکوه‌تر کرد، و این رشادت‌ها سبب بقا و ثبات جمهوری اسلامی ایران شده است.
وی افزود: در عرصه جنگ صدامیان چنین فکر میکردند با وارد شدن به خرمشهر ایران توان بازپس گرفتن آن را ندارد بنابراین میگفتند اگر رزمندگان ایرانی خرمشهر را بازپس بگیرند کلید بصره را به آن‌ها خواهیم داد، اما آن‌ها با شکست مواجه شدند
فرمانده سپاه ناحیه بویراحمد خاطرنشان کرد: امروز مردم ایران در ایام اربعین با پای پیاده به کربلا و زیارت امام حسین (ع) شرفیاب می‌شوند که باید گفت: مسر بعدی ما آزادی و حرکت به سمت قدس است، بنابراین کشوری مانند عربستان باید به هشدار‌های ایران توجه کند و واقعیت این است که این حرکت اربعین مانند یک سیل خروشان در جریان است.
ارسال نظرات