خبرهای داغ:
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود گفت: در راستای تعمق و تسهیل در انتقال ارزش‌های دینی از ابزار‌های فرهنگی و هنری استفاده شود.
کد خبر: ۹۱۴۲۳۰۳
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸
تاکید بر به کارگیری ابزار‌های فرهنگی و هنری در راستای انتقال ارزش‌های دینیبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، رضا مهدیان در دیدار با حجت السلام محمد سعیدی مدیر مسئول موسسه فرهنگی و تربیتی محیا «ویژه خواهران» به میزبانی این کانون، ضمن طرح زمینه‌های مشترک تفاهم و همکاری بر آمادگی هر چه بیشتر این اداره در راستای تحقق اهداف فرهنگی، هنری و قرآنی تأکید کرد.
وی گفت: به کارگیری ابزار‌های فرهنگی و هنری موجب تسهیل و تعمیق انتقال ارزش‌های دینی و مذهبی در میان اقشار مختلف جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان خواهد شد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود بیان کرد: باید از تمامی ظرفیت‌های موجود برای پرورش نسل متعهد و کارآمد برای حضور و خدمت در عرصه اعتلای میهن اسلامی، استفاده شود.
مهدیان با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب به مقوله اقتصاد تصریح کرد: اقتصاد از بنیان خانواده که در راس آن مادر خانواده است سرچشمه می‌گیرد و در اجرای بزرگترین طرح‌های اقتصادی یک بانوی مومن حتما حضور دارد.
در ادامه این نشست حجت الاسلام محمد سعیدی، نیز ضمن قدردانی از تلاش‌ها و فعالیت‌های مثبت و سازنده اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: کانون فرهنگی و تربیتی محیا چهار سال است که فعالیت خود را با هدف آموزش خواهران نوجوان و جوان که بنیانگذاران خانواده‌های آینده هستند، آغاز کرده است.
مدیر مسئول کانون فرهنگی و تربیتی محیا در ادامه افزود: در خصو ص. آموزش از اساتید مجرب استان و شهرستان استفاده کرده و دوره‌های آموزشی این کانون عبارتند از؛ دوره عمومی که شامل سه تابستان و سه سال تحصیلی، دوره اختصاصی هم به همان ترتیب برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد:این دوره، آخرین دوره کارورزی است که شرکت کنندگان در آخرین تابستان به عنوان مربی در کانون حضور پیدا می‌کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها