سیدامیر حجازی مدیر موسسات قرآنی دهاقان گفت:مردم دهاقان خود را برای برگزاری و شرکت در مراسم پر فیض شب‌ بیست و یکم قدر آماده کرده‌اند.
کد خبر: ۹۱۴۲۳۱۶
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، سید امیر حجازی گفت:شب‌ بیست و یکم نزدیک است و همه مردم چه روزه‌دار و چه آنها که ناتوان در روزه گرفتن هستند خود را برای برگزاری و شرکت در مراسم این شب‌ها آماده می‌کنند.
مساجد، حسینیه‌ها، اماکن مذهبی و بقاع متبرکه و برخی از منازل قدیمی شهر از جمله مکان‌های برگزار کننده مراسم شب‌های قدر هستند و از روزها قبل برای این مراسم ساده و پر از برکت تدارک دیده‌اند. مراسمی معنوی که همه ساله در سراسر کشور با حضور مردم برگزار می‌شود و همه ساله بر تعداد شرکت کنندگان نیز افزوده می‌شود.

وی افزود: در شهرستان دهاقان نیز مانند سراسر ایران مراسم معنوی شب‌های قدر برگزار می‌شود و از هم‌اکنون اطلاع رسانی‌های لازم برای شرکت مردم در این مراسم انجام شده است. مساجد و حسینیه‌ها از قبل برای شرکت در مراسم شب‌های قدر از مردم دعوت کرده‌اند.

حجازی در پایان خاطر نشان کرد: در برخی منازل شهر دهاقان نیز مراسم شب‌های قدر برگزار می‌شود. یکی از برگزار کنندگان مراسم شبهای قدر در منزل شخصی‌اش به خبرنگار تسنیم گفت: وصیت پدربزرگم بوده است که هر سال در خانه‌اش مراسم شب‌های قدر برگزار شود. ما منزل شخصی ایشان را همان طور نگه داشتیم تا مراسم‌های مذهبی و نذری‌هایمان را در آن انجام دهیم و با این کار هم به وصیت پدربزرگ‌مان عمل کرده‌ایم و هم عده‌ای مردم روزه دار و مومن را دور هم جمع می‌کنیم و مراسم‌های مذهبی را انجام می‌دهیم و با این کار به آرامش می‌رسیم.

به اطلاع کلیه شهروندان دهاقانی می رساند مراسم احیای شبهای قدر در حسینیه اعظم دهاقان و مساجد شهرستان دهاقان از ساعت۲۳ برگزار می گردد

ارسال نظرات