مشاور و فرمانده مرکز مقاومت بسیج راه آهن جمهوری اسلامی ایران:

حادثه آزاد سازی خرمشهر معجزه‌ای الهی بود / هیچ توسعه پایداری اتفاق نمی افتد مگر با امنیت پایدار

مشاور و فرمانده مرکز مقاومت بسیج راه آهن جمهوری اسلامی ایران حادثه آزاد سازی خرمشهر را معجزه‌ای الهی دانست و بیان کرد: دشمنان هرگز باور نمی‌کردند کشور ایران با تمام مشکلات بتواند اتفاقی بزرگ و معجزه آسا را رقم بزند و در برابر این حجم از هجمه‌های تمام عیار دشمن ایستادگی کند و به پیروزی برسد
کد خبر: ۹۱۴۲۳۱۷
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق: سرهنگ عباس زاده مشاور و فرمانده مرکز مقاومت بسیج راه آهن جمهوری اسلامی ایران حادثه آزاد سازی خرمشهر را معجزه‌ای الهی دانست و بیان کرد: قرآن معجزه‌ای بزرگ و جاودانه است و متعلق به عصر خاصی نبوده و آیات آن تا ابد تفسیر خواهد شد. آیا فتح خرمشهر نمی‌تواند تفسیر آیه ((إِن تَنصُرُوا اللَّهَ))یا ((َید اللهِ مَعَ الجماعه)) ویا ((یَنصُرکُم وَیُثَبِّت اقدامکم)) باشد؟
وی با بیان اینکه دشمنان هرگز باور نمی‌کردند کشور ایران با تمام مشکلات بتواند اتفاقاتی بزرگ و معجزه آسا را رقم بزند، افزود: بسیاری از توطئه‌های دشمنان از بدو انقلاب تا کنون اگر برای کشوری دیگر پیش می‌آمد آن را نابود ساخته بود و سبب فروپاشی حکومت آن می‌شد. حادثه طبس، جریان‌های منافقین و بنی صدر به عنوان شخص اول مملکت که خائن شناخته شد و بدنبال آن جنگ ۸ سال دفاع مقدس آن هم در دوران بی هم ریختگی و بی ثباتی‌های که می‌توانست سبب فروپاشی کشور شود.
عباس زاده تصریح کرد: کشوری که قادر نبود به تعداد رزمنده‌های خود پوتین و لباس نظامی تهیه کند و به یک رزمنده گفته می‌شد با ۳۰ فشنگ باید یک محور را حفظ کند یا با ۴ آر پی جی در برابر انبوه تانک‌ها مقاومت کند، چه کسی تصور می‌کرد بتواند در برابر این حجم از هجمه‌های تمام عیار دشمن ایستادگی کند و به پیروزی برسد.
وی قدرت امروز ایران در منطقه و بین الملل را معجزه‌ای الهی عنوان کرد و گفت: در معادلات جنگی این گونه جنگیدن محکوم به شکست است، اما امروز علیرغم بیشتر شدن توطئه‌های دشمن و افزایش تحریم‌ها شاهد ارتباط بیشتر کشور‌های دنیا با ایران هستیم.
فرمانده مرکز مقاومت بسیج راه آهن جمهوری اسلامی ایران با اشاره به پیشرفت‌های شگرف کشور ایران در زمینه‌های علمی، نظامی، هسته‌ای و … تمامی این اتفاقات را در اوج فشار‌ها و تحریم‌ها دانست و اظهار داشت: اجلاس‌های بسیاری از سوی دشمن برای نابود سازی ایران در زمینه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، اقتصادی و … انجام گرفت و دشمن از هیچ گونه فرصتی دریغ نکرده است.
وی با تاکید بر اینکه هیچ توسعه پایداری اتفاق نمیفتد مگر با امنیت پایدار، افزود: امنیت پایدار در گِرو آمادگی است و آمادگی مصداق کامل پدافند غیر عامل می‌باشد.
عباس زاده بیان کرد: هر آنچه در توان داریم باید برای مقابله با دشمن آماده کرد تا زمانی که تحت تاثیر شدید‌ترین تحریم‌ها در زمینه‌های مختلف قرار می‌گیریم در مواجه با آسیب‌های بین المللی کمترین آسیب متوجه ما شود.
وی در بخش دیگر سخنان خود با یادآوری این مطلب که امام خمینی (ره) بعد از انقلاب، اسلام ناب محمدی را به دنیا معرفی کرد و در اروپا و آمریکا اسلام گرایی رشد قابل توجهی پیدا کرد، گفت: دشمن که نمی‌توانست این مسئله را متحمل شود، در نهایت دست به ایجاد اسلام جعلی زد تا مردم از دین اسلام متنفر شوند که بدنبال آن اسلام داعشی با تفکر وهابیت و تکفیری را به وجود آورد.
فرمانده مرکز مقاومت بسیج راه آهن جمهوری اسلامی ایران شهدا را صندوق ذخیره معنوی کشور دانست و خاطر نشان کرد: ما باید از ارواح مطهر شهدا برای حرکت‌های بالنده مدد بگیریم، شهدا صندوق ذخیره معنوی کشور هستند و این معنویت تا زمانی که خوب از آن استفاده کنیم تمام نخواهد شد و باید رشادت‌های شهیدان و از خودگذشتگی آنان را به نسل‌های آینده منتقل کرد.
وی با بیان اینکه برای شادی ارواح طیبه شهدا باید راه آنان را ادامه داد، تاکید کرد: انسجام، اتحاد، خدمت صادقانه و بی منت برای رفع مشکلات مردم و همت و تلاش کاری است که شهدا انجام می‌دادند تا کشور را در جایگاه خود قرار دهند
عباس زاده در پایان سخنان خود با اشاره به نقش موثر راه آهن جمهوری اسلامی ایران در دوران ۸ سال دفاع مقدس، گفت: بعد از نیرو‌های مسلح و جهاد سازندگی، راه آهن جمهوری اسلامی ایران بین دستگاه‌ها نقش ممتازی در دوران دفاع مقدس داشته است. در آن زمان بسیاری از واگن‌ها وضعیت آمبولانس را به خود گرفته بود تا مجروحین و شهدا را به پشت جبهه منتقل کند. تغییر کاربری بعضی از سوله‌های فنی برای تعمیر ادوات جنگی و در کنار آن ۲۴۸ شهید، ۱۲۰۰ جانباز،۲۰۹ آزاده و بیش از ۵ هزار رزمنده از این مجموعه داریم.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات
آخرین اخبار