خبرهای داغ:
مدیرکل زندان‌های همدان گفت: باید آموزش‌های فرهنگی و قرآنی را تقویت و به شکلی هدفمند برنامه‌ریزی و پیگیری کنیم تا زمینه برای اصلاح و تربیت و بازگشت مددجویان به جامعه فراهم شود.
کد خبر: ۹۱۴۲۳۵۰
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴

لزوم تقویت برنامه‌های فرهنگی و قرآنی در زندان‌هابه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، پژمان پروین در جمع مددجویان کانون اصلاح و تربیت همدان اظهار داشت: ماه رمضان ماه مهمانی خدا و ماه خودسازی و تزکیه نفس است که همه ما باید قدر آن را بدانیم و از آن بهره‌های فراوانی ببریم.

وی ادامه داد: باید آموزش‌های فرهنگی و قرآنی را تقویت و به شکلی هدفمند برنامه‌ریزی و پیگیری کنیم تا زمینه برای اصلاح و تربیت و بازگشت مددجویان به جامعه فراهم شود.

مدیرکل زندان‌های همدان  در ادامه  ضمن قدردانی از زحمات مسئولان کانون اصلاح و تربیت خواستار  تلاش بیشتردر زمینه اقدامات فرهنگی و تربیتی، امورات قضایی مددجویان و تلاش مددکاران در راستای اخذ رضایت شکات شد.

وی با تاکید بر نقش مهم مددکاران اظهار کرد: مددکاران اجتماعی بیشترین ارتباط را با مددجویان و خانواده‌های آنان دارند و لازم است تا مددکاران درک صحیحی از مشکل و موقعیت زندانی داشته باشند و با مسئولیت‌‌پذیری و وجدان کاری در کمک به آنان اهتمام ورزند.

مدیرکل زندان‌های همدان در بخش دیگری از سخنان خود جلب رضایت از شکات و تعامل بیشتر با مراجع قضایی را از دیگر امور مهم واحدهای مددکاری عنوان کرد.

وی با اشاره به ادامه تحصیل مددجویان خاطرنشان کرد: با توجه به تفاهم نامه وزارت آموزش و پرورش و سازمان زندان‌ها هیچ گونه منع ادامه تحصیل برای مددجویان در تمامی مقاطع تحصیلی وجود ندارد و مسئولان کانون با جدیت موضوع را پیگیری و عملیاتی کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات