مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی خبر داد

هدفگذاری برای جذب 5 هزار حامی ایتام و محسنین در استان مرکزی

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه ۱۷ هزار حامی ایتام و محسنین در استان مرکزی وجود دارد، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در تلاش هستیم با بهره‌گیری از معنویت ماه مبارک رمضان، شمار حامی ایتام و محسنین در استان مرکزی به ۲۲ هزار نفر افزایش دهیم.
کد خبر: ۹۱۴۲۳۷۶
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ قنبر موسی‌نژاد مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی؛  با اشاره به اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین در استان گفت: ۱۷ هزار حامی ایتام و محسنین در استان مرکزی وجود دارد که  بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در تلاش هستیم با بهره‌گیری از معنویت ماه مبارک رمضان، شمار حامی ایتام و محسنین در استان مرکزی به ۲۲ هزار نفر افزایش دهیم.

وی درخصوص اجرای طرح اکرام ایتام افزود: این طرح باهدف حمایت از کودکان یتیم و تأمین نیازمندی‌های آنان در زمینه ‌های معیشتی، تحصیلی و درمان آغاز شد.

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی با اشاره به مشارکت نیکوکاران در این طرح ادامه داد: در این طرح، افراد نیکوکار با پذیرفتن و تقبل حمایت مالی از یک یا چند یتیم در طول سال نسبت به رفع مشکلات مادی و معنوی آنان در قالب کمک به یتیم خاص، کمک به دانش‌آموز خاص و کمک به دانشجوی خاص اقدام می‌کنند.

موسی نژاد در این خصوص تصریح کرد: افرادی که در این طرح حامی نامیده می‌شوند با مراجعه به کمیته امداد امام (ره) یا درگاه‌های الکترونیک و تکمیل فرم اعلام همکاری، آمادگی خود را برای تحت حمایت گرفتن یک یا چند کودک یتیم را به مدت حداقل یک سال به عهده می‌گیرند و حامی به‌صورت ماهیانه مبلغ تعهد شده خود را به شماره‌حساب کمیته امداد امام (ره) محل سکونت یتیم با شناسه واریز مخصوص یتیم واریز می‌کند.

وی با بیان اینکه دو هزار و ۵۰ کودک در قالب طرح ایتام و ۶ هزار و ۴۰۰ نفر از فرزندان امداد در قالب طرح محسنین توسط حامیان استان مرکزی  حمایت می‌شوند، خاطرنشان کرد: وجوه واریزی توسط حامیان فقط برای ایتام انتخاب‌ شده از سوی آنان و با توجه به نیت حامیان هزینه شده و چنانچه علاوه بر مبلغ تعهد شده ماهیانه، حامیان مبالغ بیشتری به‌ حساب کمیته امداد امام (ره) یا ایتام واریز کنند، با لحاظ کردن نیت و خواسته حامیان هزینه می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات