خبرهای داغ:
امام جمعه میاندوآب:

صبر و مقاومت رمز پیروزی است

امام جمعه میاندوآب گفت: صبر و مقاومت رمز پیروزی است و با رهبری صالح و امتی صادق و پا به کار تحت امر ولایت، تا نابودی استکبار به پیش خواهیم رفت.
کد خبر: ۹۱۴۲۳۸۲
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از میاندوآب، حجت الاسلام حمید حسن زاده ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد فتح خرمشهر و حماسه مقاومت که با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان و بسیجیان در سالن ارشاد میاندوآب برگزار شد، با بیان اینکه فتح خرمشهر نماد پایداری و مقاومت ملت ایران است، گفت: تا زمانی که اسلام و کفر، حق و باطل و استکبار وجود دارد، مبارزه ادامه خواهد داشت.

این مسوول با اشاره به اینکه تا وقتی خودبرتربینی و چپاول وحود دارد، مقاومت نیز هست، اظهار کرد: باید از هشت سال دفاع مقدس، حمله به طبس، حمله به هواپیمای مسافربری، بمباران شیمیایی سردشت و بدعهدی در برجام نتیجه بگیریم که دشمنی استکبار تنها محدود به خرمشهر نیست.

وی با بیان اینکه مبارزه با استکبار بیش از 40 سال و حتی از سال 42 شروع شده است، افزود: هر کس در این راه خسته شود، منزوی می شود یا منحرف خواهد شد و هرکس به قطار انقلاب سوار شود، نجات می یابد.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه امکان ندارد حق و باطل با هم مذاکره یا صلح کنند، تصریح کرد: نباید ساده لوح بود و فریب نیرنگ دشمنان را خورد و این را در نظر داشت که تنها با اطاعت از فرماندهی و قرارگاه اصلی که همان ولایت است می توان در فتح خرمشهرها موفق بود.

حسن زاده با بیان اینکه باید از سرمایه گذاران حمایت شود و اقتصاد کشور زمانی رونق می یابد که از تولید داخل حمایت کنیم، افزود: مسئولان باید زمینه را برای سرمایه گذاری فراهم کنند نه اینکه تولید داخل را زیر سوال ببرند.

انتهای پیام

ارسال نظرات