خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی‌نژاد:

بسیجیان در فراگیری تذکر زبانی نقش قابل توجهی دارند

دبیر قرارگاه ۱۹ دی استان قم فراگیری تذکر زبانی را مهم‌ترین موضوع در حوزه امر به معروف و نهی از منکر دانست و گفت: بسیجیان علاوه بر اینکه ضابط قوه قضاییه هستند به‌عنوان مردم عادی آموزش‌دیده می‌توانند در تحقق تذکر زبانی فراگیر نقش قابل توجهی داشته باشند.
کد خبر: ۹۱۴۲۴۲۴
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی‌اکبر حسینی‌نژاد ظهر امروز در نشست اعضای شورای سیاست‌گزاری قرارگاه ۱۹ دی استان قم که در سالن محراب شبستان امام خمینی (ره) حرم بانوی کرامت برگزار شد، با اشاره به اجرای طرح «پارسا» در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف اظهار کرد: کار‌های اجرایی در حوزه آموزش دنبال شده و اکنون نیازمند حمایت بیشتر دستگاه‌ها هستیم.

وی اضافه کرد: دشمن با زمینه‌سازی و توطئه‌هایی که در حوزه فضای مجازی و جنگ نرم داشته برخی باور‌های مردم را تغییر و حساسیت‌های مردم را در حوزه حجاب و عفاف کاهش داده است به همین علت در اجرای طرح پارسا به مواردی برخوردیم که احساس می‌کنیم نیازمند بسیج عمومی‌تر مردم و مسئولان هستیم و باید جدی‌تر وارد صحنه شویم.
 
دبیر قرارگاه ۱۹ دی استان قم خاطرنشان کرد: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی است که باید از آن برای ارتقای معنویت شهر قم به شیوه مطلوب استفاده کنیم.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی‌نژاد فراگیری تذکر زبانی را مهم‌ترین موضوع در حوزه امر به معروف و نهی از منکر دانست و مطرح کرد: بسیجیان علاوه بر اینکه ضابط قوه قضاییه هستند به‌عنوان مردم عادی آموزش‌دیده می‌توانند در تحقق تذکر زبانی فراگیر نقش قابل توجهی داشته باشند.
ارسال نظرات