صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در تیپ حضرت علی اکبر برگزارشد

به مناسبت سوم خرداد سال روز آزادسازی خرمشهر صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان زابل در تیپ حضرت علی اکبر علیه السلام برگزارشد.
کد خبر: ۹۱۴۲۴۳۷
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۸

به گزارش خبرنگار بسیج از زابل، صبحگاه مشترک بین نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان زابل در تیپ حضرت علی اکبر(ع) دبا حضور کلیه فرماندهان نواحی سپاه، ارتش، هنگ مرزی زابل، مرکز آموزش ولی عصر(عج)، نیروی انتظامی و خانواده معظم شهدا برگزار شد.
 
سردار امان اله گشتاسبی، فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در این مراسم ضمن گرامیداشت سوم خرداد و تسلیت شهادت حضرت علی(ع) گفت: انقلاب اسلامی ما یک انقلاب نوپا بود و خود را آماده می‌کرد تا یک انقلاب بر پایه قرآن و دین به رهبری یک مرجع و روحانی بزرگ در جهان اسلام شکل بگیرد.

وی گافزود: دشمنان ما از همان ابتدا تلاش کردند تا این انقلاب را که یک مرجع دینی رهبری آن را به دست گرفته، هم در حوزه داخل و هم در خارج به شکست بکشانند، اما خدای متعال به جهت اخلاص امام و اخلاص مردم، این ملت را آماده یک جهاد بزرگ در برابر آن‌ها کرد.

سردار گشتاسبی بیان کرد: بهترین و زیباترین مجاهدت‌های این مردم و نیرو‌های مسلح در دوران دفاع مقدس شکل گرفت به طوری که قبل از عملیات بیت‌المقدس دشمنان و دولت بعث فکر می‌کردند دیگر خرمشهر را از کشور ما جدا کردند، ولی به رهبری و فرماندهی امام خمینی و همچنین غیرت و اخلاص رزمندگان، خرمشهر را بازپس گرفته و آن را به آغوش وطن باز گرداندند و مشت محکمی به دهان استکبار جهانی و رژیم صدام زدند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ادامه داد: بعد از عملیات آزادسازی خرمشهر دشمنان ما فهمیدند که گرچه این انقلاب یک انقلاب نوپایی است، ولی اخلاص ملت، توکل به خدا و اجرای فرامین فرماندهی کل قوا بالاترین رمز موفقیت ما در جنگ تحمیلی بود.

این مسئول تصریح کرد: اگر امروز ما در جهان صاحب عزت و سربلندی هستیم بنده معتقدم به واسطه هشت سال مجاهدت رزمندگان و ملت ما بود که این انقلاب ما را به همه ملت‌ها معرفی کرد.

وی با اشاره به عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر گفت: در این عملیات بود که فرهنگ و فرماندهی امام خمینی برای همه ملل عالم و کشور ما هویدا شد و معلوم کرد که می‌شود در راس یک نظام الهی و قرآنی یک عالم و مرجع دینی فرماندهی کل قوای یک کشور را در دست بگیرد و با توکل به خدای متعال عملیاتی همچون عملیات بیت المقدس را شکل بدهد.

گشتاسبی بیاد داشت: اگر می‌خواهیم فرهنگ مجاهدت چهل ساله این ملت را همچنان حفظ کنیم و این را به نسل‌های آینده بسپاریم همه مسئولان باید تلاش کنند به این مردم خدمت شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار