فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به جدیت سپاه برای ادامه پروژه‌های محرومیت‌زدایی گفت: پروژه‌های محرومیت‌زدایی در سپاه با جدیت دنبال می‌شود و به تغییر دولت‌ها نیز ارتباطی ندارد.
کد خبر: ۹۱۴۲۴۴۹
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۴

سپاه پروژه‌های محرومیت‌زدایی را در همه دولت‌ها پیگیری می‌کند

به گزارش خبرگزاری بسیج از فومن، سردار محمد عبدالله‌پور صبح امروز در افتتاح دو واحد پروژه مسکن محرومان در فومن اظهار داشت: محرومیت‌زدایی اصلی‌ترین وظیفه سپاه پاسداران است.


فرمانده سپاه قدس گیلان خاطرنشان کرد: پروژه‌های محرومیت‌زدایی در سپاه با جدیت دنبال می‌شود و به تغییر دولت‌ها نیز ارتباطی ندارد.

سردار عبدالله‌پور با تاکید بر لزوم توجه به رفع محرومیت‌های مناطق روستایی خاطرنشان کرد: روستائیان در طول انقلاب اسلامی همواره از ارزش‌های نظام و انقلاب دفاع کردند و سپاه خود را موظف می‌داند تا در راستای رفع نیازهای ان‌ها تلاش کند.

وی با بیان اینکه مسئولان باید از فرصت به دست آمده برای خدمت به مردم درست استفاده کنند گفت: سپاه قدس گیلان آمادگی دارد تا هم در حوزه‌های مالی و هم تامین نیروی انسانی به دولت کمک کند‌‌

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای محرومیت‌زدایی در شهرستان فومن ابراز داشت: تاکنون مبلغ ۱۲۰ میلیون تومان جهت اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی به این شهرستان اختصاص داده شده است.

 
 

انتهای پیام/

ارسال نظرات