معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی:

امیدواریم در سال‌های آتی نیز شاهد مشارکت بانک صادارت ایران در برگزاری نمایشگاه قرآن کریم باشیم

عبدالهادی فقهی‌زاده اظهار کرد: در بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم به فضل الهی و با مشارکت سازمان‌ها، نهادهای قرآنی و موسسات فرهنگی- دینی کشور فعالیت‌های چشم‌گیری در کمیته‌های مختلف صورت گرفت.
کد خبر: ۹۱۴۲۴۵۶
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران،  عبدالهادی فقهی‌زاده در حاشیه آئین اختتامیه بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در گفت‌وگو با خبرنگار روابط عمومی بانک صادرات ایران اظهار کرد: در بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم به فضل الهی و با مشارکت سازمان‌ها، نهادهای قرآنی و موسسات فرهنگی- دینی کشور فعالیت‌های چشم‌گیری در کمیته‌های مختلف و مدیریت‌های گوناگون صورت گرفت.

 یکی از ویژگی‌های مهم این دوره از نمایشگاه قرآن کریم، مشارکت برخی از نهادها مانند بانک صادرات ایران بود که در کنار سایر ساز‌مان‌ها مشارکت‌ جدی در حمایت از نمایشگاه از خود نشان دادند.

 معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: امسال ۱۷ کشور در ۲۲ غرفه جداگانه حضور چشم‌گیری در نمایشگاه داشتند، همچنین در بخش عترت شاهد فعالیت‌های گسترده‌ای بر محور اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام بودیم.

 ارزیابی ما از بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم مثبت است و امیدواریم که انشالله مشارکت بانک صادارت ایران در سال‌های آتی استمرار پیدا کند و این مشارکت و حمایت بتواند بازدیدکنندگان بیشتری را به نمایشگاه قرآن کریم به عنوان یکی از بزرگترین جشنواره‌های فرهنگی-دینی در ایران اسلامی، جذب کند.

ارسال نظرات