خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه پانزده خرداد ناحیه قرچک با اشاره به اینکه مسجد مرکز پایگاه انقلاب اسلامی بوده و پایه انقلاب اسلامی از مساجد شکل گرفت، گفت: برنامه ۳۰شب۳۰مسجد به مناسبت ماه رمضان هرشب در مساجد برگزار می شود.
کد خبر: ۹۱۴۲۴۶۹
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۴

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج ؛  سرگرد علی اصغر شهیری فرمانده سپاه پانزده خرداد اظهار داشت: سال گذشته در ایام ماه مبارک رمضان تصمیم گیری شد تا در مساجد حضور پیدا کنند و طرحی به نام ۳۰شب۳۰مسجد ارائه دهند ؛ که با حضور جمعی از پرسنل هرشب درماه مبارک رمضان در مساجد حضور یابند  و بخشی از وظایف اصلی خود را اجرایی نمایند.

وی تاکید داشت: اعتقاد ما این است که مسجد پایگاه انقلاب اسلامی و پایه شکل گیری انقلاب در مسجد بوده و سازماندهی شد و نقش آفرینی و تداوم انقلاب با مسجد می باشد.

شهیری در ادامه افزود: مسجد را محلی برای سنگر و محراب را محلی برای دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی می دانیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: اگر مسئولین در مساجد حضور داشته باشند موجبات رفع بسیاری از مشکلات خواهد شد و همچنین مردم ، مسئولین را در کنار خود میبینند که باعث ایجاد شور و انگیزه در بین مردم می‌شود.

وی در ادامه اشاره کرد: یکی از موضوعات مهم در طرح ۳۰شب۳۰مسجد این است که بحمدالله این حرکت ابتکاری سپاه الگوی خوبی برای حضور مسئولین در مساجد شده که تاثیرات بسزایی دارد و این کار خود هویت بخشیدن به مسجد میباشد.

وی در پایان یادآور شد: طرح ۳۰شب۳۰مسجد مقدمه طرح محله اسلامی است ؛  امسال طرحی را با عنوان محله اسلامی در دستور کارداریم که به حول و قوه الهی به خوبی انجام خواهد شد.

خبرنگار/فاطمه سیفی

ارسال نظرات