معاون موسسه امام خمینی (ره) گفت: برخی سعی دارند با القای دوراهی جنگ و صلح اسلام حداقلی را در کشور پیاده کنند.
کد خبر: ۹۱۴۲۵۰۱
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی حجت الاسلام قاسم روانبخش در همایش سیاسی ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار با بیان اینکه برخی با القای دوراهی جنگ و صلح در راستای پیاده کردن اسلام داقلی در کشور هستند اظهارداشت: اسلام حداقلی شیوه‌ای از اجرای اسلام است که مطابق میل غرب بوده و در آن کسی به مسائل دنیای اسلام نوجه‌ای نکرده و تنها به عبادات فردی پرداخته خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه یکی از اهدافی که در حال حاضر دشمن با تحرکات خود در منطقه به دنبال ان است کشاندن مجدد ایارن پای میز مذاکره است تصریح کرد: اعزام ناو هواپیما بر آمیریکایی تنها هیاهویی است که برخی لیبرال‌های داخلی با استفاده از آن در فکر سوق دادن کشور به سمت خواسته‌های غرب و راه انداختن جریان مذاکرات و برجام‌های بعدی هستند.

روانبخش در ادامه با بیان اینکه همانطور که رهبری گفتند هیچ انسان عاقلی روی نقاط قوت خود مذاکره نخواهد کرد ادامه داد: مذاکراتی که از پیش نتایج آن مشخص است و تنها خواسته غرب برچیدن قدرت موشکی ایران خواهد بود.

معاون موسسه امام خمینی (ره) با بیان اینکه متاسفانه جریان سازش در کشور به دنیال اعطای امتیازات دیگری علاوه بر امتیازاتی هستند که در برجام دادند ادامه داد: مهم‌ترین خواسته ایران در برجان برچیده شدن تحریم‌های ظالمانه بود که علی رقم انجام تعهدات ایران این مهم از سوی غرب اتفاق نیفتاد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها