خبرهای داغ:

کم فروشی و اختلاس آتش است/ نگذارید سستی در عبادات به یک عادت تبدیل شود

عضو هیأت علمی جامعه المصطفی العالمیه با بیان اینکه کم فروشی، اختلاس، خیانت در مال مردم و خوردن مال یتیم آتش است، گفت: کسی که با خداوند ارتباط داشته باشد راحت از مال می‌گذرد.
کد خبر: ۹۱۴۲۵۱۸
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی در مراسم احیای شب قدر در حرم حضرت معصومه (س) در شب بیست و یکم ماه رمضان اظهار کرد: یکی از مشکلات امروز جامعه در تنبلی در انجام وظایف است؛ برخی افراد برای تامین معاش خانواده از منزل خارج نمی‌شوند و وقت خود را پای شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی هدر می‌دهند.

وی با بیان اینکه زندگی ائمه اطهار و پیامبر گرامی اسلام سراسر عبادت در پیشگاه خداوند بود، افزود: اگر هر کسی یک گوشه از دین را رها کند چیزی از آن باقی نمی‌ماند.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه در شهر قم برخی اوقات صحنه‌هایی از بدحجابی، روابط نادرست و اجحاف اقتصادی مشاهده می‌شود که زیبنده نیست اضافه کرد: اگر در حفظ ارزش‌های دینی سستی صورت گیرد این ارزش‌ها افول کرده و از بین می‌رود.

وی با بیان اینکه کم فروشی، اختلاس، خیانت در مال مردم و خوردن مال یتیم آتش است، افزود: کسی که با خداوند ارتباط داشته باشد راحت از مال می‌گذرد.

رفیعی با اشاره به اینکه باید کسالت و سستی را از زندگی خود کنار بگذارید اضافه کرد: نگذارید سستی در عبادات به یک عادت تبدیل شود.

وی با اشاره به اینکه مبارزه با عادت‌های غلط به یک عزم جدی نیاز دارد گفت: امیدواریم که مشکلات اقتصادی و اشتغال به برکت این شب برطرف شود.
ارسال نظرات