فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ گفت: اقتدار ایران در جهان مثال زدنی است.
کد خبر: ۹۱۴۲۵۴۸
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین دژ، سرهنگ پاسدار مرتضی کاظمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی که با حضور مسئولین شهرستانی برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت مولی متقیان حضرت علی علیه السلام، اظهار کرد: آزادسازی خرمشهر یک موهبت الهی بود، آنچنان که امام خمینی (ره) فرمودند «خرمشهر را خدا آزاد کرد».

وی افزود: غیرت و شجاعتی که در خون رزمندگان می جوشید وصف ناشدنی است تا پای جان ایستادند تا یک وجب از کیان اسلامی خود را به دست دشمن ندهند، الحمدالله امروز در سایه همین رشادت و دلاورمردی ها به قدرت نظامی برتر در جهان تبدیل شده ایم، به طوری که آمریکا و سردمدارانش از این قدرت به ستوه آمده اند و انشاءالله به زودی رسوا شده و تمام دسیسه ها به خودشان برمی‌گردد.

کاظمی ادامه داد: امروز دشمن راه‌های دیگری را برای ضربه وارد کردن بر پیکره نظام در پیش گرفته است و با پیاده سازی جنگ فرهنگی و اقتصادی قصد نفوذ برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد، که بایست بسیار هوشمندانه عمل کنیم، هرچند ملت غیور ایران هرگز فریب دشمن را نخورده است و هرجا نیاز بوده در صف مقدم برای حفظ نظام و مملکت حضور یافته است.

وی ادامه داد: نباید خدعه ها و نیرنگ های دشمن را نادیده گرفت، چرا که با لباس تزویر وارد می‌شود، بیش از پیش می طلبد جوانان ما با روحیه انقلابی در تمام عرصه ها به ویژه عرصه فضای مجازی مسیر انقلاب را ادامه دهند.

وی در پایان از حضور اعضای شورای تامین، شورای اداری، نیروی انتظامی، بازنشستگان نیروهای مسلح و بسیجیان مراسم صبحگاه مشترک تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات