فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: در ماه مبارک رمضان ترتیل‌خوانی قرآن با عنوان نوای ملکوت در شهرستان‌های ۱۰ گانه استان بوشهر برگزار شده است.
کد خبر: ۹۱۴۲۵۸۱
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۴

 سردار علی رزمجو در گفتو با خبرنگار خبرگزاری بسیج ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهات حضرت علی (ع) و با بیان اینکه امسال برای هشتمین سال آیین ترتیل‌خوانی نوای ملکوت در بوشهر برگزار می‌شود اظهار داشت: استقبال مردم روزه‌دار بوشهری از این مراسم قابل توجه است که حضور نوجوانان و جوانان شور حال وصف ناپذیری به این محفل قرآنی داده است.

وی، با بیان زمان و برنامه های برگزاری آیین ترتیل‌خوانی نوای ملکوت در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر گفت: از ساعت 16 تا 19 مراسم گوناگون قرآنی، تفسیر و ترتیل‌خوانی در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار می‌شود که این مکان را به پایگاه فرهنگی تبدیل کرده است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه در مراسم ترتیل خوانی نوای ملکوت 20 تن از قاریان برجسته استان بوشهر حضور دارند خاطر نشان کرد: هر روز 4 تن از قاریان اقدام به قرائت قرآن می‌کنند و این در حالی است که قبل از آن تفسیر قرآن کریم توسط یکی از استادان حوزه برگزار می‌شود.

ارسال نظرات