در مورد آقای ربیعی و شخصیت ایشان هیچ صحبتی نمی کنم و نمی خواهم بگویم نگاه منفی دارم اما اگر در این جایگاه از چهره جدید و جوان تری استفاده می شد، طبیعتا هم برای دولت خوب بود هم پیام خوبی به جامعه داده می شد.
کد خبر: ۹۱۴۲۶۰۳
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج،  نماینده مردم خوی و چایپاره گفت: در مورد آقای ربیعی و شخصیت ایشان هیچ صحبتی نمی‌کنم و نمی‌خواهم بگویم نگاه منفی دارم، اما اگر در این جایگاه از چهره جدید و جوان تری استفاده می‌شد، طبیعتا هم برای دولت خوب بود هم پیام خوبی به جامعه داده می‌شد.
 

سیدتقی کبیری عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر جوانگرایی در بین مدیران، اظهار داشت: علی رغم اینکه در آغاز کار دولت نیرو‌های جوان بر سر کار آمدند، اما متاسفانه در واقعیت تمایل دولت به غیر جوانان بسیار بیشتر از جوانان است.

وی ادامه داد: یعنی اگر نسبتی از مجموعه کابینه را در نظر بگیریم چه در حوزه معاونان و چه در حوزه وزرا به نظر می‌رسد که فرصت برای جوانانی که کم هم نیستند در دولت چندان فراهم نیست.

کبیری تصریح کرد: البته فرمود: ه مقام معظم رهبری به این معنا نیست که به افراد باتجربه و میانسال بی توجهی کنیم، اما طبیعی است که در چنین فرصت‌هایی حضور جوانان پرانرژی و باانگیزه موجب کارآیی و خلاقیت بیشتر می‌شود.

نماینده مردم خوی و چایپاره با تاکید براینکه‌ای کاش دولت در عرصه سخنگویی تصمیم بر جوانگرایی می‌گرفت، خاطرنشان کرد: در مورد آقای ربیعی و شخصیت ایشان هیچ صحبتی نمی‌کنم و نمی‌خواهم بگویم نگاه منفی دارم، اما اگر در این جایگاه از چهره جدید و جوان تری استفاده می‌شد، طبیعتا هم برای دولت خوب بود هم پیام خوبی به جامعه داده می‌شد.
ارسال نظرات