مراسم تکریم و معارفه مسئولین سابق و جدید بسیج فرهنگیان استان برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه مسئولین سابق و جدید سازمان بسیج فرهنگیان استان سیستان و بلوچستان صبح امروز در اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۴۲۶۸۹
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۹

به گزارش سرویس بسیج فرهنگیان خبرگزاری بسیج، بسیج از زاهدان، مراسم تکریم و معارفه مسئولین سابق و جدید سازمان بسیج فرهنگیان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان صبح امروز در اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار امان اله گشتاسبی، فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در این مراسم گفت: بنده بسیار خرسندم که امروز صبح کاری را در کنار مجموعه آموزش و پرورش آغاز می‌کنیم، چرا که پایه شکل گیری ما از همین نظام آموزش و پرورش هست و ما هرچه داریم از همین مجموعه است.

وی افزود: فرهنگ اقوام بزرگ سیستانی و بلوچستانی برای کشور ما بسیار ارزشمند است و من در دورترین نقاط استان حضور داشتم و از نزدیک با مردم آن آشنا شدم و خود زحمات آموزش و پرورش در دوردست‌ترین نقاط کشور را دیده ام که برای شما عزیزان آموزش پرورش ابراز خداقوت دارم.

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مهم‌ترین عاملی که در جمهوری اسلامی حرکت ما را ماندگار و ارزشمند می‌کند نگاه ما به آینده نظام و انقلاب است که مسیر حرکت ما را به درستی نشان می‌دهد.

سردار گشتاسبی تاکید کرد: امروزه دشمنان برای متوقف کردن انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نیستند و در نظام مقدس جمهوری اسلامی هرکسی هر تلاشی که می‌کند به یقین جهادی انجام می‌دهد و اگر در بخشی یک برادری مسئولیتی از او ستانده می‌شود در واقع تکلیفی است که بر گردن فردی دیگر گذاشته می‌شود.

وی تاکید کرد: ما از تلاش‌های آقای بیک نژاد راضی هستیم و بنده از تلاش‌های ایشان در دوران خدمتشان در مجموعه بسیج فرهنگیان تقدیر و تشکر دارم.

باقری، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت ماه مبارک رمضان اظهار داشت: این جلسه می‌تواند یک بهانه و یک فرصت برای آموزش و پرورش استان باشد مبنی بر حضور سردار خدمت در آین مکان باشد.

وی افزود: این جلسه نشان می‌دهد که نگاه کلان سپاه فارغ از نگاه نظامی، یک نگاه فرهنگی هست که این مسئله در جای جای استان در عرصه‌های فرهنگی، خدمت گذاری و ... مشاهده می‌شود.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: ما در جای جای استان که حضور پیدا می‌کنیم شاهد حضور سردار گشتاسبی برای خدمت گذاری هستیم که این جای قدردانی دارد.

باقری تصریح کرد: آقای بیک نژاد برای مجموعه ما به مانند یک معلم مهربان و با اخلاق بود که ما همواره از همراهی ایشان به عنوان یک معلم ازتفاده بردیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: من به نمایندگی از مجموعه فرهنگیان استان از زحمات ایشان تقدیر و تشکر می‌کنم و از طرفی هم از حضور آقای شیرازی با توجه به سابقه ایشان که مرتبط با عرصه اجتماعی و فرهنگی هست خرسندیم.

گفتنی است در پایان این مراسم از زحمات برادر پاسدار علی بیک نژاد تقدیر و تشکر به عمل آمد و برادر پاسدار عبدالله شیرازی به عنوان مسئول جدید سازمان بسیج فرهنگیان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان معرفی شد.
ارسال نظرات