خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در خوزستان:

از تمامی ظرفیت‌های موجود برای برگزاری روز قدس استفاده شود

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان بر اهتمام تمامی مسئولان استان نسبت به برگزاری هر چه باشکوه و در شأن مردم استان در مراسم روز قدس تأکید کرد و گفت: تمامی ظرفیت‌های موجود برای تحقق این امر به‌کار گرفته شود.
کد خبر: ۹۱۴۲۶۹۴
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، نشست صمیمی مدیران دستگاه‌های مختلف استان خوزستان با حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی‌فرد نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان همراه با ضیافت ماه مبارک رمضان در بیت امام جمعه اهواز برگزار شد. این نشست با حضور فرماندهان لشکری, مدیران استانی در فضایی صمیمی همزمان با اقامه نماز مغرب و عشاء به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی‌فرد برگزار و در ادامه ضیافت افطاری ماه مبارک رمضان برپا شد.

در حاشیه این دیدار صمیمی پیرامون سه مناسبت ویژه راهپیمایی روز جهانی قدس، بزرگداشت ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و اقامه نماز عید سعید فطر گفت‌وگوهایی صورت گرفت و تصمیمات لازم در راستای برگزاری هرچه باشکوه آنها اتخاذ شد. در این نشست نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان بر اهتمام تمامی مسئولان استان نسبت به برگزاری هر چه باشکوه و در شأن مردم استان در این مناسبت‌ها تأکید و گفت: تمامی ظرفیت‌های موجود برای تحقق این امر به‌کار گرفته شود.

وی بیان کرد: بزرگداشت سه مناسبت راهپیمایی روز جهانی قدس، بزرگداشت ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و اقامه نماز عید سعید فطر در سراسر استان خوزستان مورد اهتمام دستگاه‌های ذی‌ربط قرار گیرد.

در این نشست مسلم رحیمی مدیرکل صدا و سیمای خوزستان با اشاره به ضرورت برگزاری هر چه باشکوه‌تر روز جهانی قدس در سطح استان اظهار داشت: در همین راستا نیاز به تأکید بیشتر مبنی بر حضور گسترده‌تر دستگاه‌های مختلف وجود دارد.

وی با بیان این‌که تبلیغات محیطی علاوه بر تبلیغات رسانه‌ای، رادیو و تلویزیون انجام شود، خاطرنشان کرد: مردم در روز جهانی قدس با توجه به جایگاه این روز حضور پرشور و دشمن‌شکنی را دارند.

مدیرکل صدا و سیمای خوزستان از برگزاری مراسم جمع‌خوانی قرآن کریم همزمان با روز ارتحال امام راحل(ره) در اهواز خبر داد گفت: برنامه‌ریزی لازم برای حضور هر چه گسترده‌تر مردم در این مراسم انجام شود.

همچنین سردار حیدر عباس‌زاده فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان بر اتخاذ تمهیدات انتظامی لازم برای برقراری امنیت سه مناسبت ویژه راهپیمایی روز جهانی قدس، بزرگداشت ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و اقامه نماز عید سعید در سطح استان خبر داد.

در بخش دیگر دیدار مدیران با امام جمعه اهواز علی‌حسین حسین‌زاده معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان به برگزاری نشست‌های مختلف با دستگاه‌های ذی‌ربط در راستای گرامیداشت هر چه باشکوه این مناسبت در سطح استان اشاره کرد.

همچنین سردار سرتیپ حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) استان خوزستان با اشاره به اهمیت حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: این حضور گسترده بخشی توسط فعالیت رسانه‌ای و بخشی نیز با بیان سینه به سینه تحقق پیدا می‌کند.

وی به استفاده از ظرفیت بسیج برای بزرگداشت هر چه باشکوه‌تر مناسبت‌های پیش‌رو اشاره و گفت: تراکت‌هایی که به مناسبت روز جهانی قدس چاپ می‌شود باید از محتوای غنی برخوردار باشند چرا که هر کدام از آنها حامل پیامی برای جهانیان است.

به گزارش تسنیم در این نشست صمیمی استاندار خوزستان، فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) استان، فرمانده قرارگاه جنوب غرب کربلا، فرماندهان انتظامی و لشکری، مدیران دستگاه‌های فرهنگی و سیاسی حضور داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار