استاندار کردستان از برگزاری جلسات و فراهم شدن مقدمات برگزاری باشکوه کنگره مشاهیر کرد ابراز رضایت کرد.
کد خبر: ۹۱۴۲۷۲۵
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، بهمن مرادنیا در هشتمین جلسه شورای راهبردی کنگره مشاهیر کرد با بیان اینکه تلاش‌ها وفعالیت‌های شبانه روزی مجریان کنگره مشاهیر کرد ارزشمند است افزود: همه تلاش وهمت خود را باید بکار بگیریم تا یک کنگره باشکوه و آبرومند برگزار شود.

وی علاوه بر میهمانان کرد کنگره ضروت حضور برخی چهره‌ها و مفاخر فرهنگ و هنر کشور را نیز یادآوری کرد و اظهار داشت: حضور چهره‌های علمی و فرهنگی شاخص کشور می‌تواند علاوه بر آشنایی موجبات تبادلات فرهنگی طرفین را نیز فراهم کند.

مرادنیا همچنین خواستار دعوت برخی چهره‌های سیاسی ایران و اقلیم کردستان عراق در کنگره مشاهیر کرد شد و گفت: سعی شود مقدمات حضور نخست وزیر اقلیم کردستان عراق، معاون وی، استانداران سلیمانیه و اربیل و وزرای نفت و خارجه کشورمان فراهم شود.

استاندار کردستان در ادامه سخنان خود استفاده از ظرفیت رسانه‌های محلی، ملی و خارجی برای پوشش هرچه بهتر کنگره را یادآوری کرد و افزود: لازم است با توجه به حضور گسترده رسانه‌ها فرصت‌های سرمایه گذاری، گردشگری و اقتصادی معرفی شود.

وی ادامه داد: افراد بسیاری وجود دارند که با فرصت‌های متنوع و گوناگون کردستان برای کار و سرمایه گذاری آشنا نیستند.

مرادنیا خاطر نشان کرد: ضرورت دارد علاوه بر حرمت کامل به میهمانان سعی شود از بروز هر حاشیه‌ای که اصل کار را زیر سوال ببرد جلوگیری شود.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات