خبرهای داغ:
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر خبر داد
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر از صدور ۱۷ هزار و ۸۸۴ بارنامه از ابتدای سال تاکنون در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۴۲۷۶۱
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴

صدور بیش از ۱۷ هزار بارنامه در شهرستان ملایرسیداسماعیل صفوی‌زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به انجام ۷ هزار و ۶۸۸ مورد سفر درون و برون شهری و جابجایی ۸۷ هزار و ۷۳۸ مسافر، اظهار داشت: صدور ۸۶ برگه ترافیک و صدور ۵۶ برگه اضافه تناژ، از دیگر اقدامات انجام شده این اداره از ابتدای سال تاکنون بوده است.

وی در ادامه از توزیع ۶ هزار حلقه لاستیک بین رانندگان بخش حمل و نقل توسط انجمن صنفی رانندگان تاکنون خبر داد و گفت: این تعداد لاستیک حواله‌ای در مدت چند دوره بین رانندگان حمل و نقل جاده‌ای این شهرستان توزیع شده است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر با اشاره به صدور ۱۷ هزار و ۸۸۴ بارنامه از ابتدای سال تاکنون در این شهرستان عنوان کرد: پیشرفت فیزیکی ساخت پروژه مجتمع خدماتی ایران زمین در حاجی‌آباد۸۰ درصد و پیشرفت فیزیکی ساخت پروژه مجتمع خدماتی رفاهی طلوع در حسین‌آباد نیز ۹۵ درصد بوده است.

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی مجتمع خدماتی رفاهی اسلام‌آباد و پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی ساخت مجتمع خدماتی رفاهی آورزمان، اضافه کرد: امسال ۱۰ مورد بازدید کمیته‌ای از مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی با حضور نمایندگان ادارات بهداشت، میراث فرهنگی و گردشگری داشته‌ایم.

صفوی‌زاده با اشاره به اینکه بازدید از ترمینال‌ها و مجتمع‌های بین راهی و خدماتی روزانه انجام می‌شود، عنوان کرد: هم اکنون هفت مجتمع خدماتی و رفاهی بین راهی در ملایر فعالیت دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات