سید ساجد یعقوبی
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از ارسال پانزدهمین محموله کمک های جمعیت هلال احمر اردبیل به مناطق سیل زده خبر داد.
کد خبر: ۹۱۴۲۸۰۲
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲
پانزدهمین محموله کمک های جمعیت هلال احمر استان اردبیل به مناطق سیل زده ارسال شد
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، رامین معبودی با اعلام این خبر افزود: محموله اعزامی شامل کمک‌های غیر نقدی مردمی به ارزش ۱ میلیارد و ۸۹۹ میلیون ریال به استان خوزستان اعزام بود.

وی با اشاره به مجموع کمک‌های ارسال به مناطق سیل زده توسط جمعیت هلال احمر استان اردبیل تصریح کرد: تاکنون هزار و ۵۰۰ پکیج غذایی ۷۲ ساعته، ۷ هزار و ۵۲۱ تخته موکت، ۵ هزار گالن آب تاشو، ۲ هزار و ۱۲ کلمن آب، هزار دستگاه چادر امدادی و ۴ هزار و ۵۰۰ تخته پتو به ارزش ۳۲ میلیارد و ۱۵۶ میلیون ریال توسط جمعیت هلال احمر استان به مناطق سیل زده کشور ارسال شده است.

معبودی با اشاره به اینکه کمک‌های ارسالی غیرنقدی مردمی و اهدایی شرکت تارا سبلان و مالک جعفرزاده مقدم هم به ارزش ۷ میلیارد و ۱۴۱ میلیون ریال به این مناطق ارسال شده است، ادامه داد: تاکنون بیش از ۴ میلیارد و ۵۲۳ میلیون ریال مردم نوعدوست استان به هموطنان سیل زده کمک‌های نقدی کرده اند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل اظهار کرد: استان اردبیل تاکنون بیش از ۴۳ میلیارد و ۸۲۲ میلیون ریال کمک نقدی و غیرنقدی به مردم مناطق سیل زده کمک نموده است.

این مسئول با اشاره به اینکه اقلام اهدایی مردم به جمعیت هلال احمر استان جهت ارسال به مناطق سیل زده توسط ۵۵۲ نفر نیروی انسانی در ۸۵ پایگاه جمع آوری شده است، ادامه داد: این اقلام با ۴ دستگاه خودرو شامل ۸ دستگاه تریلر و ۱۶ دستگاه کامیون و کامیونت و با بکارگیری ۲۲ نفر نیروی انسانی به مناطق سیل زده ارسال شده است.
معبودی افزود: حضور بالگرد هوایی، حضور ۲ دستگاه خودروی سنگین و حضور تیم سحر با ۱۲ نفر از اعضای معاونت امور جوانان در شهرستان پلدختر از ۳۰ فروردین تا ۴ اردیبهشت ماه از دیگر اقدامات جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مناطق سیل زده بوده است.
ارسال نظرات