خبرهای داغ:
حجت الاسلام والمسلمین جمالی یکی از قضات داد گستری این شهرستان درجلسه اخلاق پایوران ونیروهای وظیفه در باره فضیلت شب قدر مطالبی بیان کرد.
کد خبر: ۹۱۴۲۸۰۵
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فلاورجان، حجت الاسلام والمسلمین جمالی یکی از قضات داد گستری این شهرستان درجلسه اخلاق پایوران ونیروهای وظیفه در باره فضیلت شب قدر مطالبی بیان کرد.

وی ضمن تشریح فضیلت شب قدر افزود: شب  قدر ختامه مسک لیالی قدر است و حضور مردم در مراسم احیاء لبیک به ندای فطرت الهی می باشد.

جمالی در ادامه افزود: فطرت خداجوی انسانها در مردم کششی ایجاد می کند تا خود را به غنی مطلق وصل کنند و حاجات قلبی خود را از قادر لایزال مسئلت کنند.

وی در ادامه به مقدرات شب قدراشاره کرد و خاطرنشان کرد: در شب های قدر مقدرات الهی انشاء وابرام می شود و در شب بیست و سوم امضاء می شود و فرشتگان الهی برقلب انسان کامل نازل می شوند و باید ازخداوند بخواهیم که مقدرات خوبی برای امت اسلام تقدیر شود و لازم است که همه مردم در این مراسم حضور پیدا کنند و الهی العفو بگویند.

جمالی در پایان به حضور مسئولین در این مراسم معنوی اشاره نمود و اظهار داشت: مسئولین و کارگزاران نظام اسلامی باید برای پیشرفت و توفیق خدمتگزاری، بیشتر از سایر مردم ندای فطرت را لبیک بگویند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها