پیام مدیر سابق سازمان بسیج فرهنگیان سیستان و بلوچستان

مدیر سابق سازمان بسیج فرهنگیان استان سیستان و بلوچستان همزمان با پایان کار خود در این سمت پیامی را صادر کرد.
کد خبر: ۹۱۴۲۸۱۶
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، مدیر سابق سازمان بسیج فرهنگیان استان سیستان و بلوچستان همزمان با پایان کار خود در این سمت پیامی را صادر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

سلام و درود فراوان بر شهدای گرانقدر اسلام از صدر تا کنون که با خون خود نهال مقدس الهی را آبیاری نموده و موجب عظمت و بزرگی اسلام شدند؛ به خصوص شهدای عزیز استان سیستان و بلوچستان که همواره با حضور خود شاهد و ناظر اعمال ما هستند.

اینجانب به عنوان عضوی کوچک از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که توفیق داشتم چند صباحی در خدمت شما عزیزان فرهنگی باشم خدا را شاکر بوده و همواره از این ایام به عنوان شیرین‌ترین دوران خدمت خویش یاد می‌کنم.

حضور در کنار اصحاب فرهنگی جامعه که همواره حقی بزرگ بر گردن ملت‌ها دارند، افتخاری بزرگ است که با لطف الهی نصیب این جانب گردید و امیدوارم توانسته باشم آنگونه که باید در راستای اهداف انقلاب اسلامی خدمت گذاری کرده باشم.

اینجانب از تمامی شما عزیزان فرهنگی بابت کسورات و کوتاهی‌های دوران خدمت خویش عضر تقصیر نموده و امیدوارم بنده را حلال نمایید.

در پایان ضمن آرزوی موفقیت و سربلندی برای مجموعه آموزش و پرورش استان در راستای اهداف عالیه انقلاب اسلامی همه شما عزیزان را به خدا می‌سپارم؛ و من الله توفیق
علی بیک نژاد
ارسال نظرات
آخرین اخبار