استاندار خراسان رضوی:

جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید هر هفته تشکیل می‌شود

استاندار خراسان رضوی گفت: به منظور رفع مشکلات واحد‌های تولیدی و صنعتی و بهبود فضای کسب و کار در استان، جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید از این پس هر هفته یک شنبه‌ها تشکیل خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۴۲۸۲۵
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، علی‌رضا رزم‌حسینی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرک صنعتی توس مشهد برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به برنامه ریزی انجام گرفته، از این به بعد هر هفته یک شنبه‌ها به همراه جمعی از مدیران دستگاه‌ها از واحد‌های صنعتی استان بازدید خواهیم کرد.

وی افزود: به دنبال این هستیم که در جریان بازدید از واحد‌های صنعتی، با تشکیل ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، زمینه برطرف شدن مشکلات فعالان اقتصادی و کارآفرینان را فراهم کرده و در راستای شعار سال گام برداریم.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید هم هر هفته یکشنبه‌ها تشکیل خواهد شد، ادامه داد: در هر یک از جلسات این ستاد باید گزارش جامعی از میزان تحقق مصوبات جلسات گذشته توسط دبیرخانه ارائه شود.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با اجرای قانون رفع موانع تولید و تسهیل فضای کسب و کار بتوانیم از همه ظرفیت‌های قانونی برای رفع موانع پیش روی واحد‌های تولیدی و صنعتی و رونق بخشیدن به فعالیت‌های اقتصادی استفاده کنیم.

رزم حسینی تاکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی هم باید ضمن حفظ حقوق دولت، حداکثر تلاش خود را برای رفع مشکلات واحد‌های تولیدی و صنعتی به کارگیرند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها