بیانیه سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان به مناسبت روز جهانی قدس

سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان در بیانیه ای از اقشار و آحاد مختلف ملت ایران برای حضور گسترده و حماسی در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.
کد خبر: ۹۱۴۲۸۴۷
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ متن بیانیه به شر ح زیر است:

 

فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، یادآور یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین یادمان‌ها و میراث به جا مانده از حضرت امام خمینی (ره) یعنی روز جهانی قدس است که مبارزه با رژیم اشغالگر قدس را به نمادی از همبستگی، وحدت و یکپارچگی امت اسلامی و سمبل ظلم ستیزی و قیام ملت مظلوم فلسطین علیه اشغالگران قدس تبدیل نمود.

 

روزجهانی قدس نمادی از اسلام، اتحاد اسلامی، تعهد مسلمانان و آزادی خواهان جهان است. بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با اعلام آخرین روز جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روزجهانی قدس، علاوه بر احیای قداست و شرافت قبله اول مسلمانان جهان، این روز را تبدیل به نماد آزادی خواهی همه آزادخواهان جهان نمودند.

 

روزجهانی قدس فریاد مظلومان دربند جهانیان بخصوص مردم مظلوم فلسطین است که با تمام توان خود در مقابل رژیم ضد بشری و کودک کش و جنایتکار صهیونیستی قد علم کرده و نماد تمامی ظالمان و خونخواران را بر جهانیان نشان داده است و به جهانیان نمایانده اند که رژیم صهیونیستی و حامیان آنها در طول دوران سیاه خود از هیچ گونه قتل عام و آوارگی مردمان و جنایات علیه بشریت حتی زنان و کودکان بی دفاع فروگزار نکرده است.

 

در دوران کنونی ملت های بیدار و آزادی خواه بخصوص مسلمانان جهان، نیازمند وحدت، همبستگی و یکپارچگی در برابر رژیم کودک کش صهیونیستی هستند و می بایست فریاد مظلومیت مظلومان جهان و قتل و عام ظالمان را در قاب تصویر دنیای به ظاهر منطق و عقلانیت نشان دهند تا سایر مردمان نیز در صدد احقاق حق قدس شریف و ملت مظلوم فلسطین برخیزند؛ بخصوص در شرایط کنونی که ایالات متحده با همراهی رژیم صهیونیستی به دنبال خاموش کردن فروغ پرنور قدس شریف و محاصر تمام عیار مردم نوار غزیه و کرانه باختری و به دست فراموشی سپردن آنها هستند.

 

کارکنان و بسیجیان سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان ضمن دعوت از تمامی اقشار، اصناف و مردم همیشه در صحنه استان زنجان، این افتخار را دارند که همپای اقشار گوناگون ملت ایران در سراسر کشور در راهپیمایی باشکوه و دشمن شکن روز قدس شرکت می‌کنند و با آرمان‌های خمینی کبیر (ره) و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در دفاع از قدس شریف پیمانی دوباره می‌بندند.

 

ارسال نظرات